تاریخ: ۱۸:۰۷ :: ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
درگذشت بانوی امید ناراحت کننده بود

اعظم محمدی نیا کاندیدای چند دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان به دلیل حمله قلبی به بیمارستان منتقل شده بود، امروز درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمدی‌نیا که کاندیدای چند دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان بود ۲۲ شهریور ماه ۹۷ به دلیل ایست قلبی و تنفسی به یکی از بیمارستان‌های خرم‌آباد منتقل شد.
محمدی‌نیا پس از سفر خود از تهران به خرم آباد حدود ساعت ۲۲ چهارشنبه ۲۱ شهریور ۹۷ دچار ایست قلبی شد و به بیمارستان انتقال یافت و به دلیل وخامت حال و سطح هوشیاری پایین به کما رفت و دقایق پیش به ملکوت اعلی پیوست.
شهرام شرفی در خصوص درگذشت این بانوی پرتلاش در یادداشتی نوشت؛
خبر درگذشت بانو «اعظم محمدی‌نیا»، یک خبر ناراحت‌کننده و ناگوار بود. زنده‌یاد محمدی‌نیا به عنوان یک زن در رقابت‌های انتخابات مجلس شرکت کرد و تا آخرین لحظه نیز با روحیه‌ای پُرامید و انرژیک، در صحنه‌ی رقابت‌های سیاسی و مدنی انتخابات، حضور فعال داشت و بهره‌مندی از اراده‌ی خستگی‌ناپذیر و امیدوار به آینده بود که عنوان «بانوی امید» را برازنده‌اش نمود.
همین امید داشتن و اراده‌ی خستگی‌ناپذیر بود که باعث شد زنده‌یاد محمدی‌نیا بتواند در رقابتهای نهایی انتخابات دور دهم مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، بیش از ۵۰ هزار رأی از آراء مردم را کسب نماید.
گرچه وی به مجلس راه نیافت ولی میزان آراء او نشان از کسب جایگاه اجتماعی و محبوبیت وی نزد بسیاری از شهروندان داشت.
زنان، نیمی از جامعه هستند و بایستی سطح مشارکت سیاسی و اجتماعی آنان در جامعه را افزایش داد.
زنده‌یاد محمدی‌نیا، پیوسته تلاش می‌کرد یک زن مشارکت‌گرای اجتماعی و سیاسی در جامعه باشد و همین، خودش به عنوان یک زن، جای ستایش و تقدیر فراوان دارد و مسیر روشن و امیدبخش زنان را نشان می‌دهد.
درگذشت زنده‌یاد محمدی‌نیا را به مردم شریف استان لرستان، حامیان آن زنده‌یاد در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، جامعه‌ی زنان استان و به‌ویژه به خانواده‌ی محترم وی، تسلیت می‌گویم.
برای آن زنده‌یاد، از خداوند مهربان، آمرزش و مغفرت مسئلت می‌نمایم و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی خواستارم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید