گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۵۲ :: ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
دومین سوگواره ی استانی چَمرگه در خرم آباد برگزار شد

دومین سوگواره و سوگ سرایی استانی چَمرگه به همت انجمن موسیقی لرستان و به مناسبت اربعین حسینی در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دومین سوگواره و سوگ سرایی استانی چَمرگه ، یادواره ی اساتید زنده یاد سید علیرضا (عیدی) شاهرخی موسوی و زنده یاد زلفعلی بنیادیان با حضور هنرمندان و علاقه مندان به موسیقی و همچنین خانواده ی این دو هنرمند فقید در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ، حجت الاسلام حمید رضا حنان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، ضمن تسلیت اربعین حسینی و مناسبت های ماه صفر ، یاد و خاطره ی این هنرمندان درگذشته ی موسیقی استان را گرامی داشت و گفت : فقدان این دو استاد عزیز ، مصیبتی بزرگ برای هنر استان و به خصوص هنر موسیقی بود که باید به خانواده ی این دو هنرمند تسلیت گفت.

وی با تشکر از انجمن موسیقی استان تاکید کرد: آنچه باعث ماندگاری هنرمند می شود علاوه بر جنبه ی هنری وی ، مشخصه های اخلاقی اوست که این دو هنرمند عزیز از این لحاظ نیز از ویژگی های بارزی برخوردار بودند.

در بخش دیگری از این مراسم سید سیامک موسوی، پژوهشگر و استاد دانشگاه به بیان ویژگی های شخصیتی و هنری استادان فقید سید علیرضا(عیدی) شاهرخی موسوی و زلفعلی بنیادیان پرداخت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید