گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۵۲ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
راه اندازی سامانه ۳۱۰۰ / دستگاههای لرستان حفاری‌های خود را به شماره تماس ۳۱۰۰ و واحد فیبرنوری مخابرات اطلاع بدهند

معاون شبکه مخابرات لرستان، تاکید کرد: دستگاههای لرستان حفاری‌های خود را به شماره تماس 3100 و واحد فیبرنوری مخابرات اطلاع بدهند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، نبی الله شمسی فر در سخنانی با اشاره به موضوع قطع فیبرنوری از سوی دستگاههای حفار استان، اظهار داشت: اعتقاد ما این بوده که فیبرنوری سرمایه ملی ما است و مختص به مخابرات نیست، ضرر و زیان عمده این قطعی فیبرنوری به مردم می رسد.

وی با تاکید بر اینکه هر قطعی در فیبرنوری موجب می شود که ما مفصل بندی را انجام دهیم و این امر موجب می شود که کیفیت ارتباط پایین بیاید، افزود: عمده قطعی های شبکه فیبر نوری استان از سوی دستگاههای حفار مانند شرکت گاز، آب و فاضلاب روستایی و شهرداری ها صورت می گیرد.

معاون شبکه مخابرات لرستان، تاکید کرد: خواهش ما این بوده که همه پیمانکاران و شرکت های حفار به ما کمک کنند و با شماره گیری ۳۱۰۰ ،حفاری های در مسیر فیبرنوری را اطلاع رسانی کنند.

شمسی فر، تاکید کرد: دستگاهها و شرکت ها هر گونه حفاری در مسیرهای جاده ای و فیبرنوری را از مخابرات استعلام بگیرند و با شماره تلفن ۳۱۰۰ و واحد فیبرنوری ما تماس بگیرند و این موضوع را اطلاع رسانی کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید