
مدیریت شعب بانک سپه منطقه لرستان خبر داد: سامانه جدید بانک سپه هیچ گونه مشکلی ندارد بلکه به صورت کاملا پایدار و پیشرفتهتر در حال ارائه خدمات به مشتریان است و بانک سپه لرستان با پرداخت ۶۰۲ فقره تسهیلات قــرضالحسنه ازدواج توانستـه است رتبه نخســـت درشبکه بانکی را به خود اختصاص دهد.
به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این نشست صمیمی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، یوسف حجتپور حرفه خبرنگاری را یک رسالت مهم قلمداد کرد و تاکید کرد: یک خبرنگار می تواند نمادی از شجاعت و تعهد و غیرت باشد به طوری که نگاه جامعه را به سمت و سوی مناسب سوق دهد همچون بانو سحر امامی که در جنگ ۱۲ روزه تحمیلی رژیم صهیونی علیه ایران توانست،با درایت، شجاعت و صراحت خود در صحنه جهانی خوش بدرخشد و صدای مظلومیت وحق طلبی ایران و ایرانیان را به دنیا نشان دهد و نمونه بارز یک خبرنگار شجاع و آگاه باشد.
حجتپور ضمن تبــریک روز خبـرنگار و گــرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی به نقش کلیدی رسـانه در انتقــال مسائل ومشکلــات مــــردم و به دنبال آن به نقش رسانه در حــل مشکلات و چالشهای جامعه اشاره کرد.
وی در خصوص گزارش عملکرد بانک سپه استان از پرداخت ۴۴ هزار فقره تسهیلات در استان خبر داد و و گفت: این میزان تسهیلات در قالب بیش از ۶ همـــت بوده که از این میزان بیـــش از ۱ همت درحــــوزه قــرض الحسنه بوده که درسـال گذشته پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک سپه استان تشریح کرد: طی چهار ماهه اول ســالجاری، بانک سپه لرستان با پرداخت ۶۰۲ وام قــرض الحسنه ازدواج توانستـه است رتبه نخســـت درشبکه بانکی را به خود اختصاص دهد. همچنین رتبه بانک سپه استان در ارائه تسهیلات فرزندآوری و جوانی جمعیت، سومین بانک در سطح بانک های استان است.
حجتپور در باب عملکرد این بانک در حــــوزه مشارکتهای اجتماعی نیز از کاشت ۲۰۰ اصله نهال مثمر در نهالستان آبشار طلایی خــــرمآباد، مشـــارکت در همـایش ملی پیشگیــری از آسیبهای اجتماعی،تـوزیع بسته های لـــوازم التحریربین مدارس کم بضاعت و برنامهریزی و پیشنهاد احداث بر ۳مدرسه جدید درمناطق محـــروم خبر داد.
وی در خصوص حمله سایبری اخیر رژیم صهیونیستی به سیستــم بانکی کشـــور توضیح داد: بانـک سپه بهعنـوان بزرگترین بانــک کشور با حـــدود ۵۰ میلیـون مشتـــری با هدف پلید ایجاد نارضـایتی و ناامیدی در مردم از سوی دشمن مورد حمله قــــرار گرفت که با پیشبینیهای انجام شده و تلاش کارشناسان مجــرب فناوری اطلاعات و نیز حمایــت دولت، بانک مـرکزی و شبکه بانکی، درکمترین زمان ممکن، خدمات بانکی به حالت عادی بازگشت.
مدیر شعب بانک سپه منطقه لرستان در پایان از همراهی مـــردم، مشتـــریان و نیــروهای مسلــــح در این شرایــط بحـرانی جنگ ۱۲روزه تقدیـر و تشکر کرد و تاکید کرد: همچنان بانک سپه حدود ۵۰ میلیون مشتری در کل کشور دارد و سامانه جدید بانک سپه اکنون ایمنتر، پیشرفتــــهتر و بهروزتر از قبل اســــت که کلـیه خــدمات حضوری و غیرحضوری بانکی آن بهصـورت عادی و پایدار برقرار است.