گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۴۲ :: ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
فرمانده نیروی انتظامی: هیچ گونه ناامنی برای کامیونها وجود ندارد/ کشف۵۹ انبار احتکار در استان

صبح امروز فرمانده نیروی انتظامی لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، خبر داد: در حوزه کامیون داران نگاه بیرون به استان این است که لرستان در حوزه کامیون داران ضعیف عمل می کند در صورتیکه لرستان امن ترین استان برای کامیون داران است و با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی وپلیس راه استان، هیچ گونه ناامنی برای کامیونها و حمل و نقل وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار محمد مهدیان نسب افزود:طی شش ماهه گذشته با ۲۵۰ مورد فوتی در جاده های استان موجه بودیم که این آمار نسبت به سال گذشته ۳۵ نفر کاهش داشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: البته لرستان با وجود جاده های کوهستانی نیاز به ایمن سازی دارد، و سیستم ثبت تخلفات جاده ای نیز ضروری ست که در بحث ایمن سازی جاده ها، عامل انسانی و خودرو را باید پلیس نظارت کند.
فرمانده نیروی انتظامی استان ادامه داد: طی شش ماهه گذشته در خصوص موتورسیلکت های حادثه ساز ۶ هزار ۹۳۷نفر متخلف و۷ هزار و ۸۱۱ دستگاه خودرو نیزتوقیف شدند.

مهدیان نسب با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی این نهاد به عنوان یک اولویت کاری بیان داشت: ۳۱۰ جلسه اطلاع رسانی شبکه ها برگزار شد که ۴۶ هزار مخاطب از اطلاع رسانی ما استفاده کردندو نیز۳ هزار و۷۵۰ مورد مشاوره رایگان داشتیم.

گفتنی ست: توزیع ۷۹ هزار بروشور،نصب ۵۰۰ تخته بنر در رابطه با اسیبهای اجتماعی، راهنمایی و رانندگی،عفاف حجاب و پیشگیری از آسیبهای اعتیاد از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه عنوان شد.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه بحث مواد مخدر به عنوان یکی از مولفه های مهم جنگ نرم محسوب می شود، ابراز داشت: با طرح های پیشگیری و برخورد با خرده فروشان در ۵۰ منطقه آلوده از استان وارد عمل شدیم و نیز۶۰۹ طرح پاکسازی با انهدام چهل باند و سه شبکه مواد مخدر انجام گرفت.

وی خبر داد: در شش ماهه نخست سالجاری هزار و۴۹۴ خرده فروش در استان داشتیم و افراد در معرض آسیبهای اعتیاد نیز به مراکز ماده ۱۵ و کاهش آسیبهای اجتماعی معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در خصوص کلاهبرداری ،سرقت الکترونیکی و ورود پلیس فتا خبر داد: تاکنون هزار و ۵۸۷ سایت مجرمانه شناسایی شده اند و ۱۷۵پرونده تشکیل شده است که نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته است.

سردار مهدیان نسب در حوزه قاچاق خبر داد: ۶۴ میلیارد قاچاق انجام گرفته که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است و نیز ۵۹انبار احتکار در استان کشف و شناسایی شدند که شامل کشف۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کالا بود که در معرض عرضه برای مردم قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان در پایان گفت: طی شش ماهه اخیر هزار و ۲۸۸نفر از جوانان برومند استان به استخدام نیروی انتظامی استان درآمده اندکه ان شالله به مرز دو هزار نفر نیز خواهند رسید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید