گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱:۳۶ :: ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
برگزاری مسابقات فوتسال بانک مهر اقتصاد کشور/لرستان به فینال مسابقات راه یافت

مسابقات فوتسال بانک مهر اقتصاد کشور در مرحله نهایی با حضور تیمهای برتر این بانک از تاریخ دوم دیماه در شهر نور مازندران برگزار گردید که پس از انجام دور مقدماتی ۴تیم لرستان،تهران شرق،البرز وخوزستان به نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مسابقات فوتسال بانک مهر اقتصاد کشور در مرحله نهایی با حضور تیمهای برتر این بانک از تاریخ دوم دیماه در شهر نور مازندران برگزار گردید که پس از انجام دور مقدماتی ۴تیم لرستان،تهران شرق،البرز وخوزستان به نیمه نهایی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی لرستان و تیم شرق تهران توانستند در ضربات پنالتی با غلبه بر البرز وخوزستان به فینال مسابقات راه پیدا نمایند.
در فینال این مسابقات که بازی بسیار زیبا ودیدنی وتماشاگر پسندی بود تیم یک دست وخوب لرستان توانست با گلهای یاسر ازادی وحید باقری ومرتضی شعبان تیم شرق تهران را مغلوب وبرای سومین بار به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.
در این تیم بازیکنان با تجربه ای همچون علی علیپور وشمس اله شفیع پور ومربی خوب این استان محمد فلاح نژاد حضور داشتن و مدیریت امور شعب استان با حمایت های خوب خود بخصوص اقای حمیدرضا محسنی مدیر کل استان در این قهرمانی نقش مهمی داشتند.
اسامی تیم:شمس اله شفیع پور،مهدی زکی ملا،مهدی فولادوند،علی فتح الهی،مرتضی شعبانی،بهروز علی پور،وحید باقری، یاسر ازادی،علی علیپور
سرمربی:محمد فلاح نژاد
سرپرست:محمد بارانی بیرانوند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید