تاریخ: ۲۰:۵۷ :: ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
کارخانه نساجی بروجرد نیازمند کمک و حمایت مسئولان است

دبیر جامعه اسلامی کارگری استان لرستان گفت: کارخانه نساجی بروجرد نیازمند کمک و حمایت مسئولان استان است در غیر این صورت ممکن است نساجی هم به سرنوشت کارخانه پارسیلون دچار شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از فارس، علی دهقان‌نژاد شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اینکه قرارداد سفید امضا ظلم تاریخی به کارگران به‌ویژه در لرستان است، اظهار کرد: ۱۳۸ هزار کارگر بیمه شده و بنا به گفته مسئولان ۱۹ هزار کارگاه فعال در استان داریم.

وی به برخی چالش‌های کارخانه نساجی بروجرد اشاره کرد و گفت: مسئولان به داد کارخانه نساجی برسند و با تزریق نقدینگی اجازه ندهند که مشکلی برای این واحد تولیدی اتفاق بیفتد.

دبیر جامعه اسلامی کارگری استان لرستان بیان کرد: کارخانه نساجی بروجرد نیازمند کمک و حمایت مسئولان استان است در غیر این صورت ممکن است نساجی هم به سرنوشت کارخانه پارسیلون دچار شود.

دهقان‌نژاد با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارگران فضای سبز شهرداری خرم‌آباد هم عنوان کرد: متأسفانه تعداد زیادی از کارگران فضای سبز شهرداری خرم‌آباد چند ماه حقوق معوقه دارند.

وی تأکید کرد: در حالی حقوق کارگران فضای سبز چند ماه پرداخت نمی‌شود که شهرداری هنگام انعقاد قرارداد باید به این نکته توجه کند که پیمانکار آورده‌ای از خود داشته باشد.

به گفته دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان عدم پرداخت حقوق کارگران فضای سبز به شهرداری و شورای شهر برمی‌گردد، متأسفانه شهرداری به‌عنوان بزرگ‌ترین کارفرما بر عملکرد پیمانکاران نظارت ندارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید