گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۱:۰۵ :: ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
مصرف برق لرستان ۱۵ درصد بالاتر از تولید آن است/ مردم صرفه جویی کنند

استاندار لرستان با اشاره به مصرف برق استان به میزان ۱۵ درصد بیش تر از تولید آن گفت: از هم استانی های محترم انتظار داریم صرفه جویی کنند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، ابوطالب شفقت هجدهم تیرماه در حاشیه ی بازدید سرزده از شرکت توزیع برق استان، عنوان کرد: تا کنون همکاران مجموعه ی توزیع برق استان با مدیریت ترانس ها تامین برق استان را مدیریت کرده اند اما در صورت تداوم مصرف بالا نوبت بندی مصرف اجتناب ناپذیر است.

وی بر نفش مهم خانم های خانه دار در مصرف بهینه ی برق خانگی تاکید کرد و گفت: خانم های خانه دار به عنوان مدیران خانه حتی با خاموشی یک لامپ اضافه می توانند کمک زیادی به مدیریت مصرف برق داشته باشند.

استاندار همچنین خطاب به بازاریان و کسبه عنوان کرد: پیک مصرف از ۶ غروب تا ۱۱ شب می باشد و نقش کسبه در این ساعت ها با مدیریت مصرف بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

شفقت با اشاره به این که مصرف برق امسال ۶ درصد بیش تر از مدت مشابه سال گذشته است، ابراز کرد: واحدهای صنعتی و کشاورزان نیز با مدیریت مصرف به تامین برق کمک کنند.

وی گفت: کشاورزان زمان استحصال آب از منابع تامین را در ساعات کم مصرف برق انجام دهند.

در این بازدید استاندار لرستان با حضور در اتاق کنترل مصرف آخرین وضعیت مصارف خانگی، صنعتی، اداری و کشاورزی استان را بررسی کرد.

وی همچنین از واحدهای مختلف شرکت توزیع برق استان بازدید و با کارکنان و مراجعه کنندگان نیز گفتگو کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید