فرمانده نیروی انتظامی لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۰۱ :: ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی،امین مردم و توام با رافت و مهربانی ست

صبح امروز نشست خبری نیروی انتظامی استان لرستان به مناسبت هفته ناجا و با هدف تشریح و تبیین برنامه های هفته ناجا با اصحاب رسانه استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این نشست سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و امین مردم است و نیز توام با مهربانی و رافت می باشد.

سردار مهدیان نسب خبر داد: در هفته ناجا ۱۱۰ برنامه پیش بینی شده است و نیز ۱۵ برنامه کلان از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان را در برنامه کار داریم.

وی افزود: جمعه روز اول برنامه ای تحت عنوان پلیس جامعه ایمانی، رافت و مهربان در راستای تقویت نشاط و شادابی مردم برگزار خواهد شد و نیز همایش پیاده روی خانوادگی عاشورایان در خرم آباد روز جمعه از میدان کیو به مدت چهل دقیقه با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

برنامه های نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا

فرمانده نیروی انتظامی لرستان دیگر برنامه های هفته ناجا در لرستان را اینگونه اعلام کرد:
روز دوم، شنبه با شعار پلیس انضباط اقتدار و امنیت پایدار با رویکرد اقتدار شامل برگزاری نمایشگاه های مختلف
روز سوم ،با شعار پلیس حرفه گرایی تخصص و کارآمدی با رویکرد تخصصی
روز چهارم،با شعار پلیس آموزش همگانی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با رویکرد اجتماعی
روز پنجم،با شعار پلیس خدمتگزاری پاسخگویی و امانت داری با رویکرد مردمی و نیز حضور کارشناسان در مدارس، و مباحث طلایه دارن فرهنگ ترافیک، همیاران پلیس راهوران محل ،کنترل ترافیک و پیشگیری از وقوع حوادث شهری و جاده ای و نشست علمی تخصصی یا حضور نیروهای علمی تخصصی
روز ششم-با رویکرد علمی ست. شامل شورای پژوهش و پخش فیلم مستند و همایش راهوران محله را خواهیم داشت.
و برنامه روز هفتم، با شعار پلیس حماسه حسینی ولایت مداری ایثار و شهادت و با رویکرد جهادی ست. شامل: برگزاری دوچرخه سواری فرزندان و کارکنان ناجا، غبارروبی گلزار شهدا و مدد گرفتن از شهدا در پایبندی و ثابت قدم بودن در راه شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا خواهد بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید