گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۲۷ :: ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
۸۱ درصد مشترکین از خدمات شرکت گاز لرستان رضایت دارند

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه ۸۱ درصد مشترکین از خدمات شرکت گاز لرستان رضایت دارند، گفت: طرح نظرسنجی از ذینفعان هر ساله در ٤ حوزه؛ مشترکین، کارکنان، نمایندگان جامعه و پیمانکاران انجام و مورد پایش قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهندس لطفعلیان افزود: با توجه به پیاده سازی استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ ، طرح نظرسنجی از مشترکین با نمونه گیری تصادفی و متناسب با تعداد جمعیت هر منطقه از تمام شهرستان های استان انجام می گیرد تا تناسب تعداد نمونه ها در هر منطقه استان رعایت شود.

وی ادامه داد: نمونه برداری از همه شهرستانها و همچنین مناطق شهری و روستایی انجام شده و با روشهای استاندارد آماری نمونه های اخذ شده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته تا نتایج با دقت بالایی استخراج شود.

لطفعلیان با بیان اینکه هدف از اجرای نظرسنجی بهبود کیفیت خدمات به مشترکین می باشد گفت: شرکت گاز لرستان یک سازمان خدمات رسان است که ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رضایت مشترکین از اهداف استراتژیک آن می باشد.

وی افزود: استقرار استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ و همچنین سامانه الکترونیکی ارتباط با مشترکین جهت دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات ذینفعان و راه اندازی صدور قبوض از طریق شماره پیامک ٣٠٠٠١٩٤٠٦ از جمله اقدامات شرکت گاز لرستان در جهت ارتقاء رضایت مردم استان است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان خاطر نشان کرد: هم اکنون رضایت مشترکین از خدمات رسانی این شرکت در سطح مطلوبی قرار دارد لیکن همواره باید تلاش کرد که این رضایت افزایش یابد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید