به همت خیر مدرسه ساز:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۴۲ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
عقد تفاهم نامه ساخت مدرسه ۳ کلاسه در نورآباد

در جلسه ای که با حضور تقی پور خیرمدرسه ساز، چگنی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، موسوی معاونت اجرایی و نظارت ، بیرانوند معاون فنی ، خرم آبادی معاون مشارکتهای مردمی و سرکارخانم صفوی برگزار شد، با امضای تفاهم نامه متعهد شدند نسبت به ساخت یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای سبزه خانی نورآباد اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در جلسه ای که با حضور تقی پور خیرمدرسه ساز، چگنی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، موسوی معاونت اجرایی و نظارت ، بیرانوند معاون فنی ، خرم آبادی معاون مشارکتهای مردمی و سرکار خانم صفوی برگزار شد، با امضای تفاهم نامه متعهد شدند نسبت به ساخت یکباب مدرسه سه کلاسه در روستای سبزه خانی نورآباد اقدام نمایند.

تقی پور که مدیریت بنیاد خیریه نیک گامان جمشید را برعهده دارد، هدف خود را از ساخت این مدرسه کمک به رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته و تلاش برای ایجاد فضای استاندارد و ایمن برای دانش آموزان عنوان کرد.

گفتنی است: کلنگ این مدرسه فردا به زمین زده خواهد شد و با توجه به پرداخت تمامی هزینه ساخت این مدرسه توسط خیر ، امید است در آغاز سال تحصیلی آینده در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید