گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۱۰ :: ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
نمایشگاه کتاب لرستان از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۵ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نمایشگاه کتاب لرستان از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۵ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی خرم‌آباد برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احمدحسین فتایی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان اظهار داشت: نمایشگاه کتاب لرستان از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۵ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای سیزدهم بار نمایشگاه کتاب در استان برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از نمایشگاه ۲۶۰ ناشر در ۱۹۰ غرفه حضور خواهند داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: در این دوره بیش از ۶۰ هزار عنوان کتاب ارائه می‌شود همچنین شاهد رونمایی از ۳۰ عنوان کتاب جدید خواهیم بود.

فتایی با اشاره به اینکه در نمایشگاه کتاب به خریداران ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: با هماههنگی صورت گرفته ۴۵۰ میلیون تومان بن با تخفیف ۲۰ درصدی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

وی با عنوان کردن این موضوع که سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب استان بازدید کردند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که با سازمان آموزش و پرورش لرستان و دانشگاه‌های استان صورت گرفته برای آوردن دانش آموزان و دانشجویان به نمایشگاه تعدادی اتوبوس در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: به دنبال شفاف‌سازی هزینه‌های تمامی برنامه‌های اداره ارشاد هستیم و پس از پایان این نمایشگاه تمامی هزینه‌های آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

خبر

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید