گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۱۱ :: ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
دیدار هماهنگ کننده  عقیدتی سیاسی های آجا در منطقه لرستان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی آجا در لرستان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ و تیپ ۱۸۴ حجت‌الاسلام حسین دانش صبح امروز با حضور در ساختمان تبلیغات با حجت الاسلام مهدی قدرتی رئیس اداره تبلیغات استان لرستان دیدار و گفتگو کردند.
در حاشیه این دیدار حجت الاسلام دانش ضمن عرض تبریک انتصاب مسئولیت حجت الاسلام قدرتی ریاست اداره تبلیغات استان لرستان با اشاره به نقش این نهاد مقدس در جامعه اظهار داشتند:سازمان تبلیغات یک نهاد مردمی سازو تبلیغ دین است، که با توجه به نقش مردم در تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی می‌تواند مردم سالاری فرهنگی را در جامعه انقلابی ما محقق کند.
دانش در ادامه گفت : حضور نخبگان، فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی و نیز فرهنگیان مؤمن و انقلابی در کنار جامعه مبلغان طلاب، روحانیون، مداحان، مسئولان هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی، مؤسسات قرآنی، و انجمن‌های اسلامی سرمایه‌ای ارزشمند است که همه ما باید از این ظرفیت مهم نهایت استفاده را ببریم .
وی در پایان :به اعلام آمادگی و نیز همکاری ارتش در اجرای فرهنگی قرآنی و اهل بیت و همچنین سایر همکاری‌های متقابل تاکید داشتند.
در ادامه حجت الاسلام قدرتی آمادگی این اداره را برای هر گونه فعالیت های فرهنگی نیز اعلام داشتند.
در این دیدار طرفین همچنین ضمن بررسی و تحلیل مسائل مختلفاز جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی و اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و مهارت آموزی سربازان مورد بررسی قرار بده و تفاهم‌نامه‌های همکاری نیز در این خصوص امضا شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید