گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۳۱ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
سازمان خیریه آبشار عاطفه ها وام دار مدیریت زنان است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: یکی از سنت ها و اقدامات حسنه در کشور ما انجام امور خیریه توسط مردم در عرصه های مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در مراسم تجلیل از مدیران شعب استانی سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها و اهداء ۵۰۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان عنوان کرد: یکی از سنت ها و اقدامات حسنه در کشور ما انجام امور خیریه توسط مردم در عرصه های مختلف است و از جمله این رسوم نیکو کمک به زوج های جوان بی بضاعت است که به دلیل عدم توان تهیه جهیزیه امر پسندیده ازدواج را به تاخیر می اندازند.

پرویزپور از خیرین بعنوان بازوان توانمند نظام و دولت یاد کرد و گفت آنان با انفاق بخشی از اموال و دارایی های خود کمک بزرگی به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه هدف می کنند که علاوه بر اثرات خوبی که در کاهش آسیب های اجتماعی دارد همراه با اجر اخروی و معنوی است.

وی ابراز خرسندی کرد: حدود به ۹۹ درصد مدیران شعب استانی سازمان خیریه آبشار عاطفه را زنان تشکیل می دهند و این حاکی از حضور فعالانه بانوان کشور در فعالیت های اجتماعی است که در خور تحسین و تقدیر است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید