گروه: خبر
تاریخ: ۱:۰۵ :: ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
افزایش قیمت بلیط هواپیما باعث کاهش پروازها می شود/ مخالفت با اقدامات غیرکارشناسی

نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش غیرکارشناسی قیمت بلیط های هواپیما باعث کاهش پروازها می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سیدحمیدرضا کاظمی افزود: متاسفانه برخی دستگاه ها مانند بعضی از شرکت های هواپیمایی به استقبال گرانی می روند.

وی ادامه داد: برخی شرکت های هواپیمایی قبل از اینکه اتفاقی بیفتد اقدام به گران کردن بلیط ها می کنند که این وضعیت به نفع کشور نیست.

نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همین پرواز های خرم آباد تا کنون چندبار لغو شده که این وضعیت باعث می شود استقبال مردم از پروازها کم شود.

کاظمی با بیان اینکه افزایش قیمت بلیط ها باعث بی رغبتی مردم نسبت به پروازها شده است،گفت: مردم تمایل دارند که از وقتشان به بهترین نحو استفاده کنند ولی افزایش قیمت بلیط هواپیما سبب شده است که هم نگران شدند و هم رغبتی برای استفاده از پروازها نداشته باشند.

کاظمی اضافه کرد: متاسفانه برخی گرانی ها بی حساب و کتاب است ولازم است که قبل از افزایش قیمت ها به کار کارشناسی پرداخت.

وی ادامه داد: افزایش قیمت ها باید با موافقت دستگاه های ذیربط باشد زیرا باعث ایجاد ذهنیت منفی در جامعه می شود.

نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت افزایش قیمت ها را پیگیری می کند و ممکن است برخی قیمت ها سر جای قبلی خود برگردند.

کاظمی گفت: در خصوص پروازها و افزایش قیمت بلیط ها تا کنون جلسات متعددی با مسولان و معاونان حوزه راه و شهرسازی داشته ایم و لازم است در این زمینه پی گیری های بیشتری صورت بگیرد و اجازه ندهند قیمت بلیطها افزایش یابد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید