گروه: خبر
تاریخ: ۱:۱۴ :: ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
استمرار تمرینات منظم و فشرده تیم ۱۵ نفره راگبی استان

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان با اشاره به تمرینات آماده سازی تیم 15 نفره راگبی استان گفت: این تیم جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور، تمرینات منظم و فشرده ای را دنبال می کند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهدی سلاطی افزود: تیم ۱۵ نفره راگبی استان در حال حاضر با همراهی و همدلی دست اندرکاران و بازیکنان این تیم و همچنین مساعدت های اداره ورزش و جوانان برای استفاده از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی ، شرایط مناسبی برای کسب آمادگی جهت مسابقات #کشوری دارد.

وی ادامه داد: برای استفاده تیم ۱۵ نفره راگبی استان از زمین #چمن نیز صحبت هایی با اداره ورزش و جوانان صورت گرفته که خوشبختانه قول #مساعد برای استفاده از زمین چمن ورزشگاه طی هفته های آتی را به ما داده اند.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان تصریح کرد: در سال ۹۵ که میزبان مسابقات کشوری در خرم آباد بودیم مقام دوم را کسب کردیم و امسال نیز تلاش خواهیم کرد که عنوان شایسته ای کسب نماییم.

سلاطی یادآور شد:بازیکنان تیم ۱۵ نفره راگبی استان از بهترین باریکنان شهرستان های استان از جمله خرم آباد،کوهدشت،بیرانشهر ، چگنی ،الشتر و …هستند.

رئیس کمیته راگبی استان نیز در خصوص تمرینات تیم ۱۵ نفره راگبی استان گفت: این تیم خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور( انتخابی تیم ملی) که در مهر ماه سال جاری برگزار می شود، آماده می کند.

فرشاد صفرزاده افزود: تیم ۱۵ نفره راگبی استان از بازیکنان مستعد و باسابقه ای تشکیل شده و از انسجام کافی برخوردار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمرینات این تیم ۲بار در هفته انجام می شود که از هفته آتی به صورت فشرده و ۴ روز در هفته برگزار می شود.

مربی و بازیکن تیم ۱۵ نفره راگبی استان نیز در این زمینه گفت: خوشبختانه بعد از چندسال تیم ۱۵ نفره راگبی استان راه اندازی شده و تمرینات تیم به ۳ تا ۴ روز در هفته افزایش می یابد.

محمد آذر پور که دارای مدرک بین المللی A مربیگری می باشد، افزود: امسال تیم صدر صد بومی داریم و تمرینات تیم به صورت منظم انجام می گیرد تا در مسابقات کشوری حضوری پر قدرت داشته باشیم.

وی ادامه داد: در خصوص بازیکن هم مشکلی در تیم وجود ندارد و تلاش ما هم برای حضور پرقدرت در رقابت های کشوری است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید