گروه: خبر
تاریخ: ۱۵:۱۳ :: ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
معنویت، عزت نفس و خداجویی سه ویژگی قیام کربلا

نازاریان مدیرکل بنیادشهید در جمع کارکنان بنیاد خرم آباد گفت: معنویت، عزت نفس و خداجویی سه ویژگی قیام کربلا هستند.

به گزارش ایثار واحد لرستان۲۷ شهریورماه سیدحسین نازاریان، مدیرکل بنیادشهید با حضور در جمع کارکنان بنیادشهید شهرستان خرم آباد ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: قیام سیدالشهدا و شهادت وی و یارانش درسهای مختلف و اثرات زیادی دارد که تا سالهای سال باقیست. قطعاً اگر امام حسین و شهادتش نبود الان اسمی از اسلام وجود نداشت و اگر زینب نبود کربلا، کربلا نبود چرا که پیام عاشورا به گوش جهانیان نمی رسید.
وی افزود: معنویت، عزت نفس و خداجویی سه ویژگی قیام امام حسین (ع) بود که در مقابل لشکر کفر ایستاد و با فدا کردن جان خود و عزیزانش قیامی را در تاریخ ثبت کرد که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز نامش زنده است و در تارک اسلام می درخشد.
نازاریان همچنین گفت: نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و دفاع مقدس برگرفته از قیام امام حسین و یارانش بود که باعث شد بار دیگر معنویت، عزت نفس و خداجویی به وسیله رزمندگان اسلام ثابت شود.
مدیرکل بنیاد شهید گفت: ما نیز باید در هر پست و مقامی که هستیم کوشا باشیم و مثل هشت سال دفاع مقدس کوشش کنیم. بنیادشهید نیز بخاطر ادامه راه شهدا تشکیل شده و کار کردن در این نهاد عبادت است، جواب خوب به ارباب رجوع دادن عبادت است، خدمت به ایثارگران عبادت است و ما مجموعه بنیادشهید باید نهایت سعی و تلاشمان را جهت رضابت جامعه هدف بکار ببریم.
بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید