مدیرکل بنیادشهید لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۳۰ :: ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها، انتقام خون شهیدان حادثه اهواز بود

سیدحسین نازاریان مدیرکل بنیادشهید لرستان در جمع خانواده شهید الماسیان گفت:حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها، انتقام خون شهیدان حادثه اهواز بود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در پی حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها، مدیرکل بنیاد شهید به همراه جمعی از معاونین و روسای ادارات با حضور در منزل شهید هادی الماسیان با خانواده وی دیدار و از آنان دلجویی کردند.

سیدحسین نازاریان، در این دیدار گفت: ما براساس وظیفه اداری و انسانی خود و در جهت اینکه یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگه داریم خدمت شما رسیدیم که تسلی خاطر خانواده این شهید گرانقدر باشیم. امیدواریم خدا کمک کند خود و آیندگان بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی افزود: شهادت ارثی است که از انبیا به ما رسیده است. همه انبیا الهی در راه خدا و در راه دین مبین اسلام به شهادت رسیدند. شهید در این برهه از زمان به گفته علما و بزرگان قلب تاریخ است. وقتی قلب تاریخ است قطعاً به خوبی و نیکی از آنان یاد می شود.

مدیرکل بنیادشهید لرستان در ادامه گفت: وظیفه کل جامعه است که انتقام خون شهدایی که در حادثه تروریستی اخیر اهواز مظلومانه و بدون دفاع به شهادت رسیدند را بگیرند. امروز خداراشکر نیروهای سپاه به وسیله موشک مقر تروریست ها را در هم کوبیدند و تعدادی از آنان را به هلاکت رساندند.

وی افزود: نباید بگذاریم کسانی که چشم طمع به مملکت و نظام ما دارند به خواسته های خود برسند.

نازاریان با اشاره به قرار گرفتن در ماه محرم گفت: شهدای ما در ماه محرم به شهادت رسیدند و این نشان از آن دارد که با امام حسین و یارانش همنشین هستند و ادامه دادن راه شهدا وظیفه ما و خانواده این عزیزان است که انشاءالله شهدا شفیع ما نیز باشند.

وی در پایان افزود: امیدواریم که بتوانیم در راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گام برداریم. شهدایی که تاریخ در آینده نشان می دهد که چه کسانی بودند و لازمه این مهم آن است که ما این فرهنگ ایثار و شهادت و راه آنان را به نسلهای آینده انتقال دهیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید