گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۱۳ :: ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
برگزاری کلاسهای آموزشی با موضوع اهمیت آب و محیط زیست در دورود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود از برگزاری مداوم کلاسهای آموزشی محیط زیست با موضوع آب و تالاب در جوامع هدف در سطح شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، امیر حسین زلقی گفت: با توجه به اهمیت آب در زندگی زیست مندان و حفظ محیط زیست و اکوسیستمهای آبی از جمله تالابها، آموزشهای زیست محیطی این اداره در مهرماه سال جاری برای جوامع هدف( دانش آموزان و دانشجویان، آموزشیاران نهضت سواد آموزی، مدیران دولتی، داوطلبان جمعیت هلال احمر و ……) با موضوع ارزش و اهمیت آب در محیط زیست انجام می شود.

افزود: این آموزشها در راستای سیاست های سازمان حفاظت محیط زیست و نیز ارزش آب و اکوسیستمهای آبی در زندگی امروزه بشر و پایداری محیط زیست و اکوسیستمهای طبیعی، با حضور کارشناسان این اداره به گروههای هدف ارائه می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود ضمن تشکر از تمامی کسانی که با اداره محیط زیست این شهرستان در اجرای برنامه ها ی آموزشی همکاری می کنند خصوصآ پرسنل مدرسه پسرانه خاتم الانبیا دورود ، اظهار امیدواری کرد با تلاش جمعی و فرهنگ سازی در خصوص مسائل زیست محیطی گام مهمی در جهت حفظ این سرمایه های ملی برداریم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید