گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۱۱ :: ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای زالی دوآب نورآباد با مشارکت بنیاد برکت

با حضور حجت الاسلام والمسلمین جمیاری امام جمعه شهرستان نورآباد و آقایان مهندس چگنی مدیر کل نوسازی مدارس ، طولابی فرماندار ، تیموری مدیر آموزش و پرورش منطقه ، خسروی نماینده بنیاد برکت در استان و تنی چند از مسئولین استانی مدرسه ۲ کلاسه زالی دوآب شهرستان نورآباد افتتاح شد .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور حجت الاسلام والمسلمین جمیاری امام جمعه شهرستان نورآباد و مهندس چگنی مدیرکل نوسازی مدارس ، طولابی فرماندار ، تیموری مدیر آموزش و پرورش منطقه، خسروی نماینده بنیاد برکت در استان و تنی چند از مسئولین استانی مدرسه ۲ کلاسه زالی دوآب شهرستان نورآباد افتتاح شد.

در این مراسم مهندس چگنی اظهار داشت: ۴ هزار و ۷۵۰ کلاس درس تخریبی در استان لرستان وجود دارد که ۳۰ درصد این میزان خطرناکند و تمام سعی ما رفع این معضل است اما متاسفانه اعتبارات دولتی ما تکاپوی ساماندهی به آن را نمی دهد ، در سال جاری به اهتمام بنیاد برکت ۹ پروژه در قالب ۲۸ کلاس درس در دست اجرا داریم که در اسرع وقت تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

شایان ذکر است: این پروژه در زمینی به مساحت ۸۵۰ متر مربع و با زیربنای ۲۱۲ متر با اعتبار ۲۹۰ میلیون تومان با مشارکت بنیاد برکت به بهره برداری رسیده است.

درپایان این آیین ضمن قدر دانی از عوامل اجرایی پروژه از طرف ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) ، کیف مدرسه و لوازم التحریر به دانش آموزان اهدا شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید