گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۲۳ :: ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
مانور واکنش در شرایط اضطراری به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان

به منظور حفظ آمادگی عوامل فعال در شرکت نفت و مقابله سریع با حوادث غیرمترقبه، مانور ایمنی و آتش نشانی در انبار نفت شهید کیارش خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به مناسبت هفنه پدافند غیر عامل و به منظور حفظ آمادگی نیروهای ایمنی و آتش نشانی در شرکت نفت و مقابله سریع با حوادث غیرمترقبه مانور مقابله با شرایط اضطراری روز دوشنبه مورخ ۹۷/۸/۱۴ در انبار نفت شهید کیارش خرم آباد برگزار شد.

مهندس پیمان بهرامی مدیر این شرکت هدف از برگزاری این مانور را بررسی نقاط قوت و ضعف در مواقع بحرانی ، ارتقای سطح آمادگی همکاران به ویژه نیروهای ایمنی و آتش نشانی انبارهای نفت منطقه در شرایط مواجهه با حوادث واقعی عنوان کرد و افزود: افزایش هماهنگی و تعامل بین ارگان‌های امدادی و همکار، استفاده از تجهیزات تخصصی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و ایجاد حس اعتماد به نفس در میان کارکنان شرکت از دیگر نتایج این مانور است.

بهرامی ضمن اشاره به اینکه شناسایی حوادث و سوانح در هر منطقه و فراهم کردن شرایط مقابله با آن می‌تواند خسارات وارده را به حداقل برساند گفت : این مانور با همکاری مجموعه ای از دستگاههای اجرایی مرتبط استان از جمله مدیریت بحران ، سازمان آتش نشانی ، هلال احمر ، اورژانس ۱۱۵ ، نیروی انتظامی و … برگزار گردید.

در پایان این مانور به منظور جمع بندی نظرات و پیشنهادات موثر شرکت کنندگان جلسه ای در سالن جلسات انبار نفت و ستاد منطقه برگزار شد که در این جلسه به بحث و بررسی در خصوص نقاط ضعف و قوت در مانور پرداخته شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید