گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۴۰ :: ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
دامداران جهت تامین علوفه مورد نیاز خود به مراکز جهاد کشاورزی و تعاونی های دامداران مراجعه کنند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد اعلام کرد: با همت و تلاش تشکل های دامداران و کارگزاران بخش خصوصی؛ جو مورد نیاز دامداران خرم آبادی تامین و قیمت عرضه جو به مصرف کنندگان ؛ روند کاهشی را طی می کند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بیرانوند افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با فرماندار خرم آباد ، مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان ، اتحادیه و تعاونی های دامداران ، مرغداران و دستگاههای ناظر شهرستانی ؛ از نیمه دوم مهر ماه سال جاری بیش از پنج هزار تن انواع نهادهای دامی شامل : جو ، ذرت ، کنجاله و سویا با قیمت مصوب و ارز دولتی در اختیار دامداران ، مرغداران حوزه عمل قرار گرفته است .

وی ادامه داد : علوفه مورد نیاز دامداران بخصوص ؛ نهاده جو مصرفی به اندازه کافی و بیش از نیاز ماهانه دامداران توسط تشکل های تعاونی دامداران و چند تن از کارگزاران بخش خصوصی و زیر نظر مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی لرستان خریداری و بخش قابل توجهی از آن وارد شهرستان خرم آباد شده و بدون محدودیت با قیمت مصوب در اختیار دامداران منطقه قرار می گیرد .

مهندس بیرانوند اضافه کرد: محموله های خریداری شده از محل تحویل به تشکل ها تا انبار تعاونی ها و ورود به واحدهای دامداری ؛ توسط اکیب های نظارتی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نظارت و مورد رصد قرار می گیرند و دامداران متقاضی جهت خرید نهاده مورد نیاز به قیمت مصوب ، با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی ؛ معرفی نامه دریافت و هدایت می شوند .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد اضافه کرد ؛ قیمت نهادهای دامی بخصوص جو با توجه به نظارت ها ؛ پیگیری ها و رصد محموله های وارده ، عرضه مستقیم و بدون واسطه ؛ قیمت روند کاهشی داشته و در حال حاضر کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی به کلیه دامداران حوزه عمل توصیه کرد که جهت تامین علوفه مورد نیاز خود به مراکز جهاد کشاورزی و تعاونی های دامداران حوزه فعالیت خود مراجعه نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد درخاتمه افزود: قیمت تحویل جو به دامداران در محل انبار تعاونی ها و کارگزاری های بخش خصوصی شهرستان خرم آباد ؛ که مورد توافق مدیریت توسعه بازرگانی سازمان: دستگاههای ناظر قرار گرفته و بدون هیچگونه تغییر یا فر آوری به مبلغ ( ۱۴۶۰) تومان محاسبه شده و کارگزاری های بخش خصوصی؛ تعاونی ها ؛ حق هیچگونه تغییر و فرآوری آن را ندارند و دامداران حوزه عمل در صورت مشاهده احتمالی هرگونه تغییر در شکل محصول و یا افزایش مبلغ دریافتی با تعزیرات حکومتی و یا مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد تماس حاصل نمایند تا مراتب در اسرع وقت مورد پیگیری و رصد اکیب های نطارتی شهرستان قرار گیرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید