گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۳۱ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم زغال غیر مجاز بلوط در پلدختر

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از کشف و ضبط بیش از ۵۰۰ کیلوگرم زغال غیر مجاز بلوط در روستاهای منطقه میانکوه شرقی شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شیرزاد نجفی گفت:مامورین یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان‌های خرم‌آباد و پلدختر ، با هماهنگی عوامل انتظامی و پس از اخذ دستور قضایی نسبت به پاکسازی روستاهای منطقه میانکوه شرقی ، توانستند بیش از ۵۰۰ کیلوگرم زغال غیرمجاز بلوط را کشف و ضبط نمایند.

وی ضمن هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان زغال ، خاطر نشان کرد: در برخورد با سودجویان و کسانی که برای تهیه زغال با قطع درختان اقدام به تخریب عرصه های جنگلی می کنند قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

نجفی حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه ای همگانی دانست و افزود : شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به گزارشات مردمی در زمینه هرگونه تخلف در عرصه های ملی می باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان از دستگاه قضا و پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی که همکاری خوبی در برخورد با متخلفین حوزه منابع طبیعی دارند تقدیر و تشکر کرد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید