مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۴۹ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
عرصه خدمت در سنگر جهاد اقتصادی نیازمند ذهنیت و هویت بسیجی است

همزمان با پنجم آذرماه سال روز تشکیل بسیج مستضعفین، همایش تجلیل از کارکنان نمونه بسیجی اداره کل امور مالیاتی لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این مراسم که بعدازظهرروز دوشنبه در سالن جلسات شهید موسوی ساختمان شماره ۲ برگزار شد، از ۴ نفر کارمندان نمونه بسیجی تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی به حاضرین بیان نمود: اداره کل امور مالیاتی لرستان با تعداد کثیری اعضاء بسیجی، اعم از برادران و خواهران در سطوح مختلف عملکردی در حال خدمت بوده و پرسنل بسیجی مالیاتی با شهدای انقلاب پیمان بسته‌ و در انجام رسالت و تکالیف الهی خود از پای نمی‌نشینند.

محمدرضا محمدی افزود: امروز به واسطه خون شهیدان، فرصت خدمت رسانی به مردم در سنگر جهاد اقتصادی در اختیار ما قرار گرفته است و اگر می خواهیم که شرمنده شهدا و خانواده معظم آنان نباشیم راهی جز حرکت در مسیر آنان نداریم.

وی بیان داشت: جهاد اقتصادی در یک گفتمان انقلابی و دینی معنا می یابد و داشتن روح امید، ایثار و سخت کوشی، به عنوان مولفه های فرهنگی برای یک جهاد گر اقتصادی، ضروری است.

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان با تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان پایگاه امام حسین (ع) اداره کل امور مالیاتی اظهار داشت: شما بسیجیان، پاسداران ارزش خون شهدا هستید و برای فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی موجود نیازمند حرکت جهادی شما هستیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید