مدیرکل اوقاف لرستان گفت:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۰۶ :: ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
انقلابی ماندن یعنی زندگی کردن با اعتقادی راسخ

حجت الاسلام طباطبایی مدیر کل اوقاف استان لرستان در مراسم سخنرانی روز نهم دی در جمع مردم شهرستان دورود گفت: انقلابی ماندن یعنی زندگی کردن با اعتقادی راسخ.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این مراسم مدیر کل اوقاف گفت: ملت ما در طول این چهل سال ثابت کردند که انقلاب و اسلام ما هرکجا نیاز به رشادت و فداکاری و حضور در صحنه مردم باشد، وارد صحنه شده اند.
حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به سالگرد شهدای عملیات کربلای ۴ و گرامیداشت همه شهدای انقلاب و ایران اسلامی گفت: امروز هر نعمت و هر قدرتی که داریم الی یوم القیامه مدیون خون شهدا هستیم.
مدیر کل اوقاف با اشاره به شیطان بزرگ آمریکا گفت: کار شیطان دسیسه کردن است و این شیطان در طول این چهل سال و حتی قبل از آن نیز تلاش کرده که بتواند این ملت را شکست دهد ولی به لطف خدا نتوانسته است.
حجت الاسلام طباطبایی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز آمریکا با این انقلاب و با این اسلام مشکل دارد وگرنه چرا با اسلام عربستان مشکلی ندارد.
وی همچنین تصریح کرد: امروز این انقلاب به دنیا و تا قلب اروپا و آمریکای جنوبی و آفریقا صادر شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمایندگان مجلس ما باید از آیت الله طالقانی درس بگیرند، چرا که وقتی به وی گفتند روی صندلی بنشین در جواب گفت می ترسم این صندلی مرا بگیرد.
وی همچنین به دوران جنگ و ارتفاعات شیخ محمد اشاره و گفت: در دوران جنگ فرماندهی بود که ۲ روز آذوقه به نیروهایش در خط مقدم نرسید و آن فرمانده غذا نمی خورد و میگفت بچه های من در خط مقدم غذا نخورده اند، من چگونه غذابخورم! آیا امروز مسئولین اینگونه عمل می کنند؟
وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است گفت: انقلابی ماندن یعنی زندگی کردن با اعتقادی راسخ به اسلام و سبک زندگی اسلامی و سبک حکومت اسلامی و جامعه ی اسلامی و اقتصاد اسلامی.
.وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلابی یعنی آن جوانی که در اوج جوانی خود همسر و فرزند خردسال خود را رها و به خاطر حفظ کیان اسلام، به خاطر حفظ از حریم اهل بیت، به خاطر اینکه کسی به حضرت زینب(س) توهین نکند، جان خود را کف دست می گیرد و به کشور سوریه و عراق می رود و به بدترین شکل هم به شهادت می رسد مثل شهید حججی ها تا کسی به اهل بیت توهین نکند.
وی در پایان گفت: باید واقعا اعتقاد داشته باشیم که اسلام می تواند اقتصادی داشته باشد که فوق همه اقتصادهای عالم باشد، اسلام می تواند حکومتی پیاده کند که در آن همه مردم در عدالت و آرامش زندگی کنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید