تاریخ: ۱۸:۳۴ :: ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
دومین شورای عالی استاندارد کشور/ انقلاب تحولی در اقدامات سازمان استاندارد

برای اولین بار در ایران دو شورای عالی استاندارد در یک‌سال برگزار شد که در هر دو شورا، رئیس جمهور حضور داشتند که این در نوع خود بی سابقه بود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این جلسه علاوه بر کمیت برگزاری در بحث کیفیت، مصوبات این شوراها با گذشته قابل مقایسه نبود، چرا که در گذشته مصوباتی چون کیفیت البسه بهترین دستاورد شورا بود و امروز کم‌فروشی، استاندارد هوای پاک، مصرف انرژی و سوخت و استاندارد حلال مصوبات جان‌داری بود که استاندارد ایران را دچار تحول خاصی کرده است.

گفتنی است: انقلاب تحولی در اقدامات سازمان استاندارد امکان‌پذیر نبود مگر با شعار دولت که اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی بود که در این بین دکتر اسلام‌پناه، رئیس سازمان استاندارد که مدیری جوان و انقلابی است نقش غیر قابل انکاری در این دستاوردها داشته، به شکلی که سران اجلاس‌های امارات و ترکیه به رشد استاندارد ایران در این دو اجلاس اعتراف کرده و روند پیشرفت استاندارد در ایران را فوق‌العاده خوانده‌اند.

رییس سازمان استاندارد همراه با سیاست‌های دولت و رئیس جمهور در استان‌ها با بهره‌گیری از جوانان مومن و انقلابی در مدیریت سازمان استاندارد استان‌های کشور، این پویایی و رشد را به همه استان‌ها تزریق کرده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید