مدیرکل استاندارد لرستان:
تاریخ: ۲۲:۰۸ :: ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و اعتماد ملی است

مدیرکل استاندارد لرستان در پیامی از مردم شریف و ولایتمدار این استان خواست که با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زده و چون همیشه پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های حضرت امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، متن این دعوت به شرح ذیل است:

“بسم‌الله الرحمن الرحیم”

۲۲ بهمن امسال یک روز تاریخی است که به تعبیر مقام معظم رهبری مظهر اتحاد و اعتماد ملی خواهد بود و به قدرت‌های پوشالی غربی و دشمنان عبری و عربی خواهیم فهماند که ملت سربلند در پایبندی به اصول انقلاب با هیج یک از دشمنان و بدخواهان نظام تعارفی نداشته و ذره‌ای از فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) تخطی نخواهد کرد.

ایران مقتدر در حال جهانی شدن و تمدن‌سازی جدیدی است و مردم انقلابی نیک می‌دانند که دست خدا بر سر این ملت و نظام بوده و با توطئه‌های معاندان دچار ضعف نخواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران در ۴۴سال گذشته به رغم وجود انواع تحریم‌ها و تهدیدها و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر نیز با عبور از انواع فتنه‌ها و تهدیدها هم اکنون تبدیل به درخت تنومندی شده است، از این رو حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد.

لذا از همه آحاد ملت شریف ملت ایران اسلامی، علی الخصوص مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان لرستان، دعوت به عمل می‌آید تا در کنار یکدیگر در راهپیمایی باشکوه چهل و چهارمین ۲۲ بهمن‌ ماه شرکت کنیم و با حضور ‌مان پیام وحدت و همدلی‌مان را به نمایش بگذاریم.

در ادای وظیفه‌مان با حضور گسترده در راهپیمایی قدردانی از خون شهدای انقلاب تا مدافعان حرم و پایبندی به آرمان‌های امام راحل(رحمت‌الله علیه) و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است، سربلند باشیم. ان‌شاءالله.

وحید والی‌زاده مرادی
مدیرکل استاندارد استان لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید