گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۵۴ :: ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
آماده باش یگان حفاظت منابع طبیعی لرستان در روز طبیعت

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از آماده باش ۵۰ اکیپ یگان حفاظت در روز طبیعت خبرداد. شیرزاد نجفی اظهار کرد : در روز سیزدهم فروردین بیش از ۵۰ اکیپ حفاظتی در سطح اداره کل منابع طبیعی استان در پارک های جنگلی،تفرجگاهها و مناطق حساس برای صیانت […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از آماده باش ۵۰ اکیپ یگان حفاظت در روز طبیعت خبرداد.

شیرزاد نجفی اظهار کرد : در روز سیزدهم فروردین بیش از ۵۰ اکیپ حفاظتی در سطح اداره کل منابع طبیعی استان در پارک های جنگلی،تفرجگاهها و مناطق حساس برای صیانت و حراست از جنگل ها و مراتع حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه تمام نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان لرستان در روز طبیعت در حالت آماده باش صددرصدی قرار دارند خاطرنشان کرد : منابع طبیعی ثروت عمومی و ملی بوده و به همه مردم تعلق دارد لذا توصیه می شود همه آحاد مردم در راستای حفظ و صیانت از این منابع خدادادی کوشا باشند.

نجفی همکاری و مشارکت مردم با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری را بسیار مهم و ارزشمند تلقی کرد و افزود : از مردم فهیم و طبیعت دوست استان تقاضا دارم به رغم وظیفه شرعی و انسانی خود در جهت حفظ و حراست از منابع طبیعی تلاش کنند تا همیشه بتوانند از زیبایی های طبیعت بهره مند شوند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در پایان حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه ای همگانی دانست و افزود : در روز طبیعت، شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع آماده پاسخگویی به گزارشات مردمی در زمینه هرگونه تخلف در عرصه های ملی می باشد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید