نماینده ولی فقیه در لرستان:
تاریخ: ۱۵:۲۷ :: ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
آمریکا از گذشته تاکنون به دنبال غارت ثروت و منابع ایران است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: آمریکا از گذشته تاکنون به دنبال غارت ثروت و منابع ایران است و شعار زن زندگی آزادی شعاری فریبکارانه از سوی دشمنان ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، ضمن گرامی‌داشت ۱۳ آبان، اظهار کرد: همه انسان‌ها به دنبال سعادت و خوشبختی هستند و این مهم با کسب فضیلت‌ها و دوری از رذیلت‌ها میسر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته مناسبت ارتحال حضرت فاطمه(س) را داریم، بانوی گرامی که به گرد ایشان حوزه علمیه شکل گرفت و مجاهدان و دانشمندانی از عقلا و علم کلام و تفسیر و علوم قرآنی و در همه شاخه‌های معارف اسلامی است، تربیت انسان‌های عالم، فاضل و مجاهد که نمونه کامل آن امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و دیگر مراجع بزرگوار در طول تاریخ بوده و هستند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به شعار ۱۳ آبان مبنی بر ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی، بیان داشت: مبارزه با استکبار و نظام سلطه پایه و اساس شرعی، عقلی، منطقی و خردمندانه دارد.

شاهرخی تصریح کرد: استکبار و نظام سلطه به یک معنی یعنی اینکه کشوری و نظامی به دنبال این باشد که امکانات مالی دیگر کشورها را به نفع خود مصادره کند، همچنان‌که آمریکا از سال‌های گذشته به دنبال غارت ثروت و منابع ایران بوده و هست.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره پشت صحنه کشتار ملت و غارت ثروت ایران بوده و هست، گفت: کسانی که این را متوجه نمی‌شوند، باید در عقل و فهم علمی و اندیشه خود تجدیدنظر کنند، جنایات آمریکا بیش از آن است که در این زمان کوتاه گفته شود، دولت استکباری به دنبال نابودی ملت ایران است، آیا می‌شود با چنین دولتمردانی نشست و رودرو با آنان به عنوان دوست نگاه کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد خطاب به دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: آیا می‌شود به چنین دولتمردانی دست دوستی داد، دستانی که دستکش‌های مخملی دارند و پنجه‌های چدنی خود را برای نابودی ملت ایران زیر این دستکش‌ها پنهان کرده‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه امروز در این موقعیت گویا در سال ۵۷ هستیم، گویی در شب‌های عملیات برای دفاع در برابر هجوم دشمن هستیم، افزود: آگاه باشیم از کینه و دشمنی آمریکا و در برابر سیل آفات‌ها باید به سلاح ایمان و صبر مسلح شویم.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو، اظهار کرد: تبعید امام راحل در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ به خاطر دفاع از شرافت ملت ایران، روزی که دانش‌آموزان و دانشجویان به شهادت رسیدند، دست جنایتکار آمریکا و ایادی آن را در همه جنایت‌ها مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه دانشگاه و دبیرستان و موسسات آموزشی محل تضارب آرا و دیدگاه‌های مختلف است و با کسی با آن مخالف نیست، گفت: اما اگر کسانی در درون و بیرون دانشگاه به اموال عمومی خسارت وارد کنند و علیه اعتقاد مذهبی سخنان رکیک را به زبان بیاورند، ما با آن‌ها مخالف هستیم.

شاهرخی، دوره‌های سخت‌تر از این را پشت سر گذاشتیم، دانشگاه را برای اغتشاش و آشوب می‌خواهند بدانند که این را تحمل نخواهیم کرد، دانشگاه و کلاس درس نردبانی برای پیشرفت است و اجازه نخواهیم داد کسی یا کسانی مانع این مهم شوند.

وی خطاب به دختران و زنان مومن اسلامی گفت: پوشش اسلامی همچون گذشته با افتخار آن را محکم در بر بگیرید و اگر کسی بخواهد به پوشش شما تعرض کند، دستش قطع خواهد شد.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه امروز منافع دشمن در ایران قطع شده و از این اتفاق خشمگین هستند، افزود:از اینکه دختران محجبه ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی حضور دارند و دارای رتبه، خشمگین و عصبانی هستند، به زنان و دختران به عنوان کالا و سرمایه نگاه می‌کنند، همچنان‌که رژیم منحوس پهلوی با این دید به زنان نگاه می‌کرد.

شعار زن زندگی آزادی شعاری فریبکارانه از سوی دشمنان است

شاهرخی شعار زن زندگی آزادی را شعاری فریبکارانه دانست و افزود: پشت این شعار همان برنامه‌های فاسدی است که غرب خود به آن گرفتار شده است، پشت این شعار داعشی‌هایی هستند که هر جا وارد شدند اول سراغ بانوان و دختران نجیب رفتند و آنان را به بردگی گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاش و آشوب مقدمه عملیات تروریستی و از بین بردن امنیت کشور است، از این رو دقت لازم را داشته باشیم که گرفتار توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان نشویم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید