گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲:۵۶ :: ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
آیین تقدیر از رابطان خبری عضو جوانان در لرستان برگزار شد

آیین تقدیر از رابطان خبری سازمان جوانان در شعب جمعیت هلال احمر لرستان، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان در آیین تقدیر از رابطین خبری عضو جوانان که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: زحمات و تلاش‌های رابطین خبری در انعکاس اخبار و رویداهای جمعیت هلال احمر لرستان بر کسی پوشیده نیست.

صارم رضایی اظهار کرد: یکی از دوره‌هایی که باعث ثبت ماندگار خدمات رابطین خبری لرستان شد، طی بحران کرونا بود که از همان روزهای نخست با پویش‌های بزرگی که در سطح فضای مجازی ایجاد کردند توانستند با محتوا سازی و بازتاب اخبار معتبر هم حساس کردم مردم را به درستی انجام دهند و نیز از سویی پروتکل های بهداشتی را به مردم آموزش دهند.

وی افزود: در چند ماه گذشته شاهد تلاش های شبانه روزی رابطین خبری بودم و تلاش و زحمات آن‌ها غیر قابل کتمان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: یکی از بخش هایی که همواره مورد توجه ما بوده و انتظار داریم بیش از این نیز توسط معاونت‌ها اهمیت داشته باشد، استفاده از ظرفیت‌های داوطلبی نظیر رابطین خبری در بحث آموزش همگانی برای مقابله با حوادث و بلایا و اطلاع رسانی درست و صحیح در حوادث و سوانح است.

رضایی تصریح کرد: بعد از عملکرد بسیار خوب رابطان خبری از سیل ۹۸، فعالیت چشمگیر در بحران کرونا نقطه مثبت دیگری از تلاش‌‌های آن‌ها بود و انتظار داریم این توان انرژی بیشتر صرف آماده کردن مردم در هنگام رویارویی با حوادث باشد که بتوانند با بالا بردن آمادگی مردم، میزان خسارت و آسیب‌ها را به خداقل برسانیم.
در این آیین، معاونت جوانان جمعیت هلال احمر لرستان نیز ضمن تقدیر از خدمات شبانه ریزی رابطان خبری در بحران کرونا، اظهار کرد: ۹ پویش بزرگ در سطح شهرستان های استان از آغاز بحران کرونا ایجاد شد که در کشور بی نظیر بود و در آن توانستند انواع آموزش و و پروتکل های مقابله با کرونا را به اطلاع مردم برسانند.

حمید جمشیدی اظهار کرد: این کار از انجا مورد اهمیت بود که در روز های ابتدایی بسیاری از مردم شناخت زیادی از این بیماری نداشتند و کمتر شاهد توجه مردم بودیم.

وی افزود: با ایجاد پویش های مجازی در سطح شهرستان هاف ابتدا به حساس کردن مردم پرداختیم که این بیماری با توجه به ناشناخته بودن و خساراتی که دارد بدون این استرس و اضطراب به مردم منتقل شود جدی گرفته شود و در نهایت پروتکل های بهداشتی و آموزشی نیز رعایت شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: علاوه بر کرونا، رابطین خبری همواره در طول سال زحمت انععکاس اخبار و فعالیت های داوطبی را بر عهده دارند که بر خودمان لازم دیدیم از زحمات و تلاش های آنها تقدیر و تشکر کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید