گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۰۸ :: ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
استاندار لرستان: از عملکرد بانکها مایوس شدم

استاندار لرستان در جلسه شورای هماهنگی بانکهای لرستان با بیان اینکه در مدت ۱۰ روز باقی مانده بانک‌ها چه شق‌القمری می‌خواهند انجام دهند، گفت: از عملکرد بانک‌ها مایوس شدم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار تاکید کرد: بارها جلسات اصلی و فرعی با بانک‌های استان برگزار کردیم، بازدید میدانی و سرکشی از شعبات بانک‌ها انجام دادیم، اما چرا واقعا برخی بانک‌ها سرعت عمل پایینی دارند.

زیویار افزود: انتظار داشتیم در دهه آخر تیرماه، عملکرد پرداختی بانک‌ها از ۴۰ درصد عبور کند، اما الان می‌بینیم تنها ۲ بانک ۴۰ درصد به بالا هستند و مابقی متاسفانه عملکرد ضعیفی دارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه از در مدت ۱۰ روز باقی مانده بانک‌ها چه شق‌القمری می‌خواهند انجام دهند، گفت: از عملکرد بانک‌ها مایوس شدم.

زیویار اظهار داشت: گاهی با مراجعه متقاضی دریافت تسهیلات، شرط و شروط‌هایی گذاشته می‌شود، از این‌رو لازم است به شعب رسیدگی بیشتری شود.

استاندار با انتقاد از کم‌کاری برخی بانک‌های استان،تصریح کرد: چگونه است بعضی بانک‌ها عملکرد بالایی در پرداخت دارند و برخی‌ها پس از هفته‌ها تنها ۱۳ درصد پیشرفت دارند.

زیویار با بیان اینکه عملکرد برخی بانک‌ها کمتر از ۱۵ درصد است، گفت: پس از ماه‌ها بانکی از ۱۳ درصد به ۱۵ درصد رسیده و شق‌القمری می‌خواهد این ۱۵ به ۱۷ درصد برسد./ فارس

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید