تاریخ: ۲۰:۱۸ :: ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
ابقای مدیران فعلی یا گزینه‌هایی ضعیف‌تر!؟ / مردم منتظر پایان کابوس مشکلات هستند نه روزگاری سیاه‌تر!

متاسفانه در سالهای اخیر استان لرستان با وجود ظرفیت‌های بالای گردشگری، کشاورزی، منابع کافی و بویژه سرمایه وجود نخبگان و نیروی انسانی پیشرفت چندانی نداشته است و همواره صدرنشین جدول بیکاری و سایر آسیبهای اجتماعی است.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت، نرگس سپه‌وند– بی توجهی به نرخ بالای بیکاری، اعتیاد و نبود زیرساختهای کافی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و اشتغال‌محور بزرگتربن ضربه را به پیکر نحیف لرستان وارد می‌کند. در این شرایط انتصابات بدون در نظر گرفتن شایسته سالاری، تجربه کافی و بیگانه بودن فرد با سازمان مربوطه نمک بر زخم کهنه این دیار می‌پاشد.
در ابن برهه سکوت رسانه‌ای خیانت به مردم نجیب لرستان است با رصد کامنت‌های مردمی از همین پایگاه‌خبری سنگ نوشته حجم جملات تاسف‌بار و حسرت گونه مردم غیرقابل کتمان است. چرا که لرستان روزهای سختی را پشت سر گذاشته و مردم انتظار مدیرانی توانمند خلاق و باتجربه را می‌کشند. از دانشجو، پیر، جوان، بازاری تا اداری همه یک چیز را فریاد می‌زنند؛ لرستان نیازمند طرح‌های کلان اشتغالزایی، مدیرانی توانمند و باتجربه درون‌سازمانی است. خیل زیادی از دولتی ها و ملتی ها که ضوابط را بر روابط و جامعه را بر ایل و طوایف ترجیح می‌دهند همچنان در انتظار فرصتی برای سکانداری افراد کاربلد و توانمند در دستگاه‌های اجرایی استان هستند که هیچ‌چیز برای خدمت شایسته و بایسته به مردم کم ندارند مگر نشانی از رفاقت با باندهای مختص چینش مهره‌‌ها!
شطرنج لرستان تا کی باید مات و مبهوت فلاکت و بیکاری فرزندانش باشد!؟
از استاندار لرستان به عنوان مدیریت ارشد در استان انتظار مضاعفی می‌رود کما اینکه ایشان برای مدیریتی ویژه و برقراری استانداری ویژه خوانده شدند و دستاورد مدیریت ارشد سابق چیزی جز به قهقرا رفتن شاخص های توسعه و رفع فلاکت برای لرستان محروم نبود! اخیرا هم در برخی انتصابات شاهد گزینش و انتصاب مدیران از بیرون سازمان مربوطه هستیم که نباید تکرار شود و این روند باعث سرخوردگی و بی انگیزگی کارکنان ادارات خواهد شد و قطعا این روند فقط باعث پسرفت کارکرد ادارات خواهد شد.
گزینش مدیر غیر آشنا با مجموعه و بدون تجربه کاری در سازمان مربوطه چه توجیهی می‌تواند داشته باشد!؟
اگر استاندار لرستان در گزینش مدیران شایسته استان به اندازه کافی تامل نکند فاجعه‌ای به مراتب زیان‌بارتر از ادوار گذشته در انتظار این استان است به نحوی مردم به بانیان وضع موجود قانع‌ترن تا مدیرانی ضعیف‌تر و روزگاری سیاه‌تر!

نرگس سپه‌وند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید