گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۵۷ :: ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
اجرای طرح شوق رویش حوزه معاونت جوانان هلال احمر لرستان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: طرح شوق رویش همزمان با فصل تابستان و آغاز فعالیت‌های اوقات و فراغت در لرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، حمید جمشیدی اظهار کرد: راستای بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، با رویکرد آگاه سازی، توانمندسازی و نشاط اجتماعی، طرح شوق رویش در لرستان آغاز شد.

 وی افزود: در طرح شوق رویش حوزه معاونت جوانان هلال احمر لرستان با تشکیل پایگاه‌هایی در مراکز امور جوانان سراسر استان نسبت به اجرای برنامه‌های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی با عنوان جوانی فراغت پویایی در طول تابستان برگزار می‌شود.

 معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: هدف از اجرای  طرح شوق رویش، حضور نوجوانان و جوانان در طرح اوقات و فراغت و آشنایی آن‌ها با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر، جذب نوجوانان و جوانان و آموزش دوره‌های مهارت‌های داوطلبی و کمک‌های اولیه جهت همکاری آنها در انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه، کمک به سالم‌سازی محیط جامعه از ناهنجاری‌های ناشی از بیکاری و سرگردانی جوانان و نوجوانان، کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، توانمندسازی اعضا در زمینه کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی، شکوفایی رشد و تعمیق باورهای دینی و اخلاقی است.
 
جمشیدی همچنین بیان کرد: ارتقا نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان، شناسایی و به کارگیری جوانان وداوطلبان توانمند جمعیت هلال احمر در امر تدریس و مربیگری از دیگر اهداف این طرح است.

وی افزود: در این راستا از کلیه جوانان و نوجوانان استان دعوت شده است که با حضور در مراکز امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان های استان  از برنامه های متنوع این مراکز بهرمند گردند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید