گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۰۱ :: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
اجرای طرح کنترل هوشمند کرونا در سفرهای نوروزی

جانشین فرمانده انتظامی لرستان خبر داد: بر اساس ابلاغیه فرمانده انتظامی کشور طرح کنترل هوشمند بیماری برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توسط پلیس راه و راهور همچنین سایر بخش‌های انتظامی استان و واحد‌های خدمات رسان و امدادرسان از ۲۴ اسفند سال جاری تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهادابدال چگنی در جمع خبرنگاران به راه‌اندازی قرارگاه نوروزی اشاره کرد و افزود: همه ساله با فرا رسیدن فصل بهار و شروع تعطیلات نوروز مردم  بر اساس یک سنت دیرینه برنامه سفر را به شهرهای زیارتی و سیاحتی شدت می‌بخشند.

وی عنوان کرد: محورهای مواصلاتی برون شهری نیز متاثر از این مسافرت‌ها با حجم  بالای ترافیک مواجه می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان افزود: از طرفی با شیوع سویه جدید ویروس کرونا بر اساس ابلاغیه فرمانده انتظامی کشور طرح کنترل هوشمند بیماری برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توسط پلیس راه و راهور همچنین  سایر بخش‌های انتظامی استان و کلیه واحد‌های خدمات رسان و امدادرسان به منظور انضباط در عبور و مرور، کنترل ویروس کرونا و کاهش جانباختگان ناشی از  تصادفات از ۲۴ اسفند سال جاری تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

ابدال چگنی با اشاره به اهمیت شروع طرح کنترل هوشمند مبارزه با ویروس کرونا، بیان کرد:  طبق آیات قرآن هر کس جان یک انسان را نجات دهد گویی جان همه را نجات داده است.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اگر سال گذشته فوتی ناشی از تصادفات درون شهری و برون شهری در استان دو درصد کاهش داشته است مرهون همه زحمات کسانی است که امروز در صبحگاه حضور دارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید