گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۴۴ :: ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
اجرای ۳۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در شش ماهه اول سالجاری در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی در سطح استان لرستان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، گودرزی اعلام این خبر گفت: طی ۶ ماهه نخست سالجاری، بیش از ۲۶۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز و ۴۶ کیلومتر خط تغذیه گاز در مناطق شهری و روستایی استان اجرا شده است.

گودرزی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان لرستان از حیث کوهستانی بودن و صعب العبوری و شرایط سخت عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی افزود: شرايط ويژه جغرافيايي استان لرستان واجرای ایمن و استاندارد پروژه ها ، عملیات اجرایی را بصورت خاص مي طلبد که شركت گاز استان لرستان از تمامي تجارب، امكانات، تجهيزات و نيروي انساني استفاده نموده تا خدمات اين شركت در جهت رفاه عمومی مردم به همه مناطق استان گسترش يابد.

وی ضمن تشکر از همه کارکنان و پیمانکاران در راستای توسعه گازرسانی در سطح استان گفت: شرکت گاز همراه با توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان ، افزایش کیفیت خدمت رسانی مطلوب و رضایتمندی مشترکین عزیز را به طور مستمر و همراه با پاسخگویی در دستور کار خود قرار داده است.

استفاده از تمام ظرفیت های موجود در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه وایمن از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گازاستان لرستان همچنین گفت: با آغاز فصل سرما و افزایش برودت هوا، آن چه که باید مدنظر مشترکین و هم استانیهای عزیز قرار گیرد، استفاده صحیح و ایمن از وسایل گرمایشی و گازسوز است که در همین راستا، شرکت گاز استان لرستان نیز از حداکثر ظرفیت های موجود در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی بهره می برد.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با تاکید بر اینکه مشترکین محترم با رعایت اصول ایمنی گاز، سلامتی خود و خانواده را در فصول سرد بیمه می کنند بیان کرد: شرکت گاز استان لرستان، با ارائه نکات ایمنی و استفاده از کلیه ظرفیتهای رسانه ای موجود صدا و سیمای محلی ، فضای مجازی ، مستندهای گزارشی، انیمیشن ، اینفو گرافی ، نصب بنر و اخبار به منظور اطلاع رسانی فراگیر، اقدام به فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی جهت هم استانی های گرامی می نماید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید