تاریخ: ۱۴:۳۴ :: ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
احترام شهرداری خرم‌آباد به نشریات استان/ آگهی های شهرداری طبق سامانه ارشاد توزیع می‌شود

مسئول امور مطبوعات و خبرگزاری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان خبر داد: شهرداری خرم‌‌آباد آگهی های نشربات مکتوب را به اداره‌کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر احمد کاظمی افزود: تکمین ادارات از قوانین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یعنی احترام به قانون مطبوعات و برقراری عدالت در توزیع آگهی‌‌های نشریات که جا دارد در این خصوص از شهردار محترم خرم‌آباد، روابط عمومی شهرداری، نهادهای زیرمجموعه شهرداری و نیز اعضای شواری شهر خرم‌آباد تقدیر و تشکر کنیم.

دکتر کاظمی خاطرنشان کرد: قشر فرهیخته و زحمتکش خبرنگار به عنوان خادمین مردم و فعالان عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و… درخور بهترین‌ها هستند و مجموعه شهرداری با احترام به قانون و واگذاری آگهی‌ها به سامانه ارشاد، برابر سالهای گذشته عمل نکرد و وظیفه خود نسبت به این عزیزان را ادا کرد.

او تاکید کرد: اجرای عدالت در حق رسانه و خبرنگاران موجب افزایش انگیزه خبرنگاران، رشد مطالبه گری و پیشرفت و بالندگی استان خواهد شد.

مسئول امور مطبوعات و خبرگزاری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بااشاره به اینکه فقط تعداد انگشت شماری از ادارات استان نسبت به این قانون بی توجه هستند، تصریح کرد: شایسته است کلیه ادارات استان، نهادهای دولتی و غیر دولتی جهت تقویت نشریات و رعایت عدالت در توزیع آگهی‌ها، آگهی ها خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار کنند.

دکتر کاظمی در پایان گفت: از اداره‌کل بازرسی استان لرستان نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم که در تحقق این امر و الزام ادارات مبنی بر واگذاری آگهی‌ها به اداره‌کل ارشاد همکاری قابل توجهی داشتند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید