تاریخ: ۱۸:۵۸ :: ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
اختصاص یک فروند بالگرد اختصاصی به لرستان؛ تحفه سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به لرستان

دقایقی پیش رئیس جمعیت هلال احمر ایران وارد فرودگاه خرم آباد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر کریم همتی هدف از سفر دو روزه خویش به استان لرستان را دیدار و گفتگو با جمعیت هلال احمر استان لرستان عنوان کرد و گفت: هدیه سفر ما به لرستان اختصاص یک فروند بالگرد اختصاصی به این استان خواهد بود.

همتی افزود: ضمن عرض خدا قوت به جمعیت هلال احمر لرستان در این سفر برآنیم که در ارتباط با فعالیتهای هلال احمر و مشکلات آنان با مقامات محلی دیدار و گفتگویی داشته باشیم و مشکلات و موانع را مورد ارزبابی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون لرستان بصورت اشتراکی از بالگرد استان خوزستان استفاده می کرده است، ابراز داشت: اختصاص یک‌ فروند بالگرد اختصاصی هدیه سفر ما به لرستان است و یکی از مهترین برنامه های سفر ما افتتاح آشیانه استان لرستان است که ان شالله با کمک‌ و مساعدت استانداری لرستان‌ فردا افتتاح خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به شرایط خاص محرومیت و بویژه شرایط حادثه خیز استان لرستان که اوج مشکلاتش در سال ۹۸ بود، اظهار داشت: با تمام قوا درصددیم که بخشی از مشکلات این مردم را کم‌ کنیم و نیز یکسری تجهیزات امدادی از ماههای قبل ارسال شد که با تحوبل خودروهای عملیاتی ان شالله کمکهای خوب و موثری به استان لرستان خواهیم داشت.

دکتر همتی میزان کمکها را شامل یکصد میلیارد تومان اقلام امدادی عنوان کرد و افزود: بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه ساختن آشیانه شده که با تحویل بالگرد بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

وی در پایان‌ گفت: خوشبختانه شارژ انبارهای شهرستان بخوبی انجام شده و به یاری خدا در روزهای آینده اقلام امدادی بیشتری به لرستان ارسال خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید