به همت جمعیت هلال احمر لرستان حاصل شد؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۰۱ :: ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
اخذ ۴میلیارد تومان اعتبار برای کمک هزینه دارو و درمان بیماران نیازمند

صارم رضایی گفت: در ۹ ماه گذشته سالجاری جمعیت هلال‌احمر استان لرستان موفق به پرداخت ٣میلیارد ریال کمک هزینه درمان و عاریه دادن تجهیزات پزشکی از محل بانک امانات پزشکی به بیش از ٣۶٠٠ نفر از هموطنان لرستانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صارم رضایی با اعلام این خبر گفت : خوشبختانه تا کنون موفق به اخذ مبلغ ۴میلیارد تومان اعتبار جهت  کمک هزینه دارو و درمان به بیماران نیازمند استان که قریب به اتفاق  آن ها بیماران خاص ، صعب‌ العلاج، سرطانی یا  کرونایی کم بضاعت بوده‌اند؛ پرداخت شده است .

وی گفت : در طول این مدت به بیش از ١۵٠٠  بیمار کرونایی کپسول اکسیژن ، دستگاه اکسیژن ساز برقی تخت بیمارستانی ،تشک مواج و سایر تجهیزات پزشکی به صورت امانی تحویل عزیزان هم استانی  شده است.

رضایی در ادامه گفت: در ٩ ماه گذشته سال جاری تعداد ۵ هزار بسته معیشتی  به ارزش ٢۵میلیارد  ریال شامل برنج ،روغن مایع، ماکارونی رب گوجه فرنگی ،قند ، شکر و…بین اقشار آسیب پذیر در  سطح استان توزیع  گردیده است.

وی در پایان اظهار داشت: در ١۴ آذر روز جهانی داوطلبان از برخی خیرین استان، پزشکان فعال داوطلب و اعضای داوطلب استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید