گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۳:۰۰ :: ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
اراده‌ای برای اتمام پروژه برج های دوقلو وجود ندارد!

شهردار خرم‌‌آباد گفت: خواسته شهرداری و معین کوثر در پروژه برج‌های دوقلو پایان رابطه کاری است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، داریوش بارانی بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اظهار نظر مدیرعامل گروه معین کوثر در خصوص وضعیت پروژه برج‌های دوقلو، توضیح داد: برخلاف اظهار نظر و ادعای مدیرعامل گروه معین کوثر اراده‌ای برای اتمام کار از سوی آنها وجود ندارد.

وی بیان کرد: اینکه پیشنهاد کاهش طبقات پروژه را مطرح کرده‌اند، صرفا جهت تلطیف چهره شرکت است، زیرا گروه سرمایه‌گذاری معین کوثر بارها به صراحت اعلام کرده که قصد ادامه کار ندارد.

شهردار خرم‌‌آباد خاطرنشان کرد: حتی در آخرین جلسه که با معاونت عمرانی استانداری داشتیم، اعلام کردند قصدی برای ادامه کار ندارند.

بارانی بیرانوند با بیان اینکه در واقع مدتی است که خواسته هر دو طرف یعنی شهرداری و معین کوثر پایان رابطه کاری است، اظهار کرد: کارشناسان طرفین انتخاب شده و در حال حاضر مشکل کارشناس مرضی الطرفین است؛ معین کوثر بر خلاف رویه قانونی انتظار دارد که کارشناس مرضی الطرفین از تهران انتخاب شود اما طبق قانون کارشناس باید در محل ملک باشد.

وی گفت: طبق آخرین توافق قرار است قانون کارشناسان مرکز یک نفر از خرم‌آباد را معرفی کند، که امیدواریم ظرف دو ماه آینده کار انجام شود.

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: اختلاف نظر در خصوص کارشناس مرضی الطرفین نشان دهنده فاصله زیاد شهرداری با معین کوثر است، با این روند ادامه کار تقریبا غیر ممکن است.

بارانی بیرانوند با اشاره به اینکه خواسته شهرداری هم خروج معین کوثر است، گفت: هلدینگ‌های مختلفی متقاضی سرمایه‌گذاری در پروژه برج‌های دوقلو هستند، اما لازمه کار این است که در اسرع وقت بتوانیم از معین کوثر جدا شویم.

وی در خصوص تاورهایی که در محل پروژه هستند نیز توضیح داد: با وجود مکاتبات متعدد اما متاسفانه همچنان شاهد وجود تاورها در محل پروژه هستیم، قرار است یک اظهار نامه حقوقی برای جابه جایی تاورها به معین کوثر ارسال کنیم، زیرا رفع خطر تاورها در تعهد سرمایه‌گذار یعنی معین کوثر است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید