گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۱۳ :: ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
اربعین میعادگاهی مقدس از حضور شیعیان و آزادگان جهان است / شکوه این کنگره عظیم موجب یاس دشمنان می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اربعین میعادگاهی مقدس از حضور شیعیان و آزادگان جهان است که با وجود تمام سنگ اندازی و تلاش دشمنان امت اسلام، می‌بینیم که به نمادی از وحدت و یکپارچگی شیعه تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه اربعین نشانگر شکست دشمن در ایجاد اختلاف و جنگ عقیدتی بین شیعیان است، گفت: در حالی که دشمنان اسلام از طریق رسانه و تبلیغات و هزینه‌های سرسام‌آور بدنبال کم رنگ کردن نقش دین در زندگی مردم هستند و از طرفی می‌خواهند بین شیعیان اختلاف اندازند، اما حضور چند ده میلیونی شیعیان در کنگره بزرگ عظیم اربعین تمام نقشه‌های آنان را نقش برآب کرده است.

وی به تجلی وحدت و برادری در مراسم اربعین اشاره و خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین شیعیان کشورهای مختلف کنار هم آمده‌اند و حماسه‌ای بزرگ دیگر در دفتر شیعه به ثبت رسانده‌اند.

قدرتی در ادامه اظهار کرد: امام حسین علیه السلام هزار و چهارصد سال قبل در راستای آزادی و آزادگی مسیری را آغاز کرد که امروز به واسطه حقانیت آن شاهد چنین شکوه بزرگ و بی نظیری هستیم.

وی بیان داشت: شیعیان ایران و سایر کشورهای اسلامی با برگزاری باشکوه اربعین نشان می‌دهند که آزادی خواهی مسلمانان امروز در امتداد مسیر شهدای آزادی خواه دشت کربلا است و هر جا حمایت از مظلوم باشد شیعیان آنجا حاضر هستند. 

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید