به مناسبت روز زن:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۰۴ :: ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
از بانوان شاغل در نیرو انتظامی لرستان تجلیل شد

به مناسبت ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر از بانوان شاغل در فرماندهی انتظامی استان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، همزمان با میلاد فرخنده بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره )مراسم بزرگداشتی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ زنان و مادران با حضور کارکنان زن و جمعی از مسئولان انتظامی درسالن بصیرت ستاد انتظامي استان برگزار شد.

سردار”یحیی الهی” فرمانده انتظامی لرستان، در این مراسم ضمن تشریح ابعاد شخصیتی زندگی پر برکت حضرت فاطمه (س) ایشان را الگوی نمونه زنان عالم برشمرد و اظهارداشت: این بانوی یگانه مظهر پاکی، ولایتمداری، صبر و شکیبایی بود.

وی افزود: همسرداری، تکریم خانواده و تربیت صحیح فرزندان و حمایت همه جانبه آن حضرت از مقام والای ولایت از ویژگی های برجسته این شخصیت بزرگوار بود.

فرمانده انتظامي استان، گفت: در توصيف شخصيت حضرت “فاطمه زهرا”(س) همين بس كه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند ؛ محبوب ترین و عزیزترین آدم در این عالم نزد من زهرای مرضیه سلام الله علیها است ، کسی که در آیه مباهله با ائمه معصومین و در آیه تطهیر مشترک است ، کسی که باطن سوره قدر و آیه نور است و حضرت زهرا(س) در حقیقت شجره طیبه است.

این مقام ارشد انتظامی لرستان، بیان داشت: حضرت زهراي اطهر(س) مظهر کمالات الهي و برترين اسوه انسان ها به ويژه زنان هستند، با دقت در سيره و زندگی اين بانوی بزرگوار مي توان او را از نظر عفاف و حجاب الگوي بی نظيری برشمرد.

گفتنی است، در پايان اين مراسم، که جمعی از مسئولان انتظامی استان حضور داشتند، از کارکنان زن شاغل در انتظامی استان با لوح و کارت هدیه تجلیل شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید