استاندار‌ لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۱۷ :: ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
استاندارد وکیل مردم و دولت است

استاندار لرستان در مراسم بزرگداشت روز استاندارد در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد، گفت: استاندارد متولی اصلی تضمین کیفیت کالا و خدمات بوده و وکیل مردم و دولت است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، فرهاد زیویار با اشاره به بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم غاصب اسراییل، اظهار کرد: این رژیم سرکش سزای اعمال جنایتکارانه خود را خواهد دید.


وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران هر جا انسانی مورد ظلم قرار می گیرد واکنش نشان می دهد اضافه کرد: مراسم نکوداشت استاندارد به جهت حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و رفتار شنیع و غیرانسانی، همراه با حزن و اندوهی عمیق برگزار شد که نشان می دهد ملت بزرگ ایران در آزادگی، انسان دوستی و غیرت جزو استانداردترین آحاد بشر محسوب می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه استاندارد کارنامه ای ۱۰۰ساله را در پرونده دارد اضافه کرد: این تشکیلات مسوولیت های سنگینی همچون تدوین و نشر استانداردهای ملی را به عنوان یک مرجع حاکمیتی و رسمی داشته، متولی اصلی تضمین کیفیت کالا و خدمات بوده و وکیل مردم و دولت است.

استاندار لرستان تاکید کرد: مردمی بودن اولویت دولت سیزدهم است بنابراین باید درحوزه استاندارد، امکانات موجود برای افزایش رضایتمندی مردم در کیفیت کالاها به کار گرفته شود.

زیویار تصریح کرد: رعایت استاندارد برای تولید کننده در بکارگیری قواعد اصولی فرآیند ساخت، جلوگیری از اتلاف منابع انرژی و افزایش سرعت تولید موثر بوده و برای مصرف کننده اطمینان ایجاد می کند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید