گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۰۵ :: ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
استقرار هیأت بازرسی در اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان در سال۱۴۰۲

به گزارش ‌پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از وارک نیوز، هیأت بازرسی این اداره کل از تاریخ 19-1-1402 تا 25-3-1402 به منظور بررسی برنامه‌ها و اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در زمینه امور تربیتی دانش‌آموزان و برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت معلمان در اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان مستقر است.

چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و ۳۳۴۳۶۱۴۴– ۰۶۶ تماس بگیرند.

ضمناً؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی‌کل کشور به‌ نشانی اینترنتی زیر، آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.

http://shekayat.bazresi.ir

استقرار هیأت بازرسی در اداره‌ کل جهاد کشاورزی استان لرستان در سال۱۴۰۲

هیأت بازرسی این اداره کل از تاریخ ۱۹-۱-۱۴۰۲ تا ۲۵-۳-۱۴۰۲ به منظور نحوه تنظیم بازار کالاهای اساسی کشاورزی و نظارت بر آن در استان لرستان در اداره‌کل جهاد کشاورزی استان لرستان مستقر است.

چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا ۰۶۶-۳۳۲۲۵۶۳۵تماس بگیرند.

ضمناً؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی‌کل کشور به‌ نشانی اینترنتی زیر، آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید