گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۴۷ :: ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
اصلاح تعرفه‌های تلفن ثابت موجب بهبود سرویس‌دهی به مشتریان می‌شود

ثابت ماندن ۱۲ساله ی تعرفه های مخابراتی موجب کاهش درآمد شرکت مخابرات ایران و در نهایت ورشکستگی این شرکت خواهد شد.علی رغم پیشرفت تکنولوژی و نسل های جدید شبکه های مخابراتی متاسفانه بیش از یک دهه است که این شرکت هیچگونه افزایش تعرفه ای نداشته و همین امر سبب روند کاهشی سیاست های توسعه ای فناوری و ارتباطی شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در همین خصوص مدیر مخابرات منطقه لرستان از منطقی سازی تعرفه ها به عنوان امری اجتناب ناپذیر در راستای ارایه خدمات مطلوب و کیفی بخشی این خدمات به مشترکین خبر داد.

مهندس نبی اله شمسی فر با بیان این مطلب که بهبود خدمات مخابراتی مستلزم منطقی سازی تعرفه هاست ،گفت: اصلاح تعرفه‌های تلفن ثابت علاوه بر آنکه موجب افزایش کیفیت سرویس‌‌دهی به مشترکین خواهد شد زمینه های رشد و تعالی این صنعت را فراهم می سازد.

وی با اشاره به اثرات منفی ثابت ماندن تعرفه های مخابراتی طی ۱۲ سال گذشته و نمودار معکوس آن نسبت به افزایش تورم های صعودی در بخش های مختلف ،گفت: ارتقا سطح کیفی خدمات و نوسازی و پشتیبانی مطلوب شبکه های مخابراتی با منطقی سازی تعرفه ها می تواند علاوه بر جلب رضایت مشتریان و پیاده سازی سیاست های کلان دولت سیزدهم در امر توسعه فناوری و ارتباطی جهش قابل توجهی را در این حوزه ایجاد نماید.

مهندس شمسی فر توزیع عادلانه توسعه شبکه مخابراتی و ارتباط دهی را از شعارهای مهم دولت عنوان کرد و افزود: بدون منطقی سازی درآمد ها و مخارج شرکت مخابرات ایران قادر به پیاده سازی این شعار نخواهد بود .

وی حذف رفاهیات کارکنان ،عدم جذب نیروهای کارآمد، عدم پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران،و بازنشستگان و حق بیمه و مالیات را از تبعات ناشی از ثابت ماندن تعرفه ها عنوان کرد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان تصریح کرد: با منطقی سازی تعرفه ها علاوه بر رفع مشکلات ذکر شده می توان زمینه تولید و اشتغال ،رفع توقیف کارخانجات انحصاری مرتبط با شرکت ، عدم مهاجرات نخبگان صنعت ارتباطات و جلوگیری از واردات و تجهیزات مستعمل و ارزان قیمت خارجی را در کشور فراهم ساخت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید