گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۳۵ :: ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
اعلام نرخ جدید سرویس مدارس لرستان

مسوول اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لرستان گفت: نرخ جدید سرویس مدارس استان با ۲۰ درصد افزایش قیمت نسبت به سال گذشته در کارگروه مربوطه مصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، ابراهیم عزیزی بیان کرد: نرخ کرایه با فرض چهار سرنشین برای سواری، ۱۰ سرنشین برای ون و ۱۶ سرنشین برای مینی بوس تعریف و برای مینی بوس تا مسافت ۲ کیلومتر، برای هر دانش آموز معادل سه میلیون ریال و چهار کیلومتر، چهار میلیون ریال مصوب شده است.

وی ادامه داد: نرخ کرایه ون تا ۲ کیلومتر برای هر نفر، چهار میلیون ریال و چهار کیلومتر، پنج میلیون ریال، همچنین قیمت کرایه سواری تا ۲ کیلومتر، چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و چهار کیلومتر ۶ میلیون ریال اعلام شده است.

وی بر لزوم سلامت و صحت رانندگان سرویس های مدارس تاکید کرد و افزود: در این راستا بررسی های لازم در حال انجام است و براساس مصوبه تا حد امکان از رانندگان متاهل در سرویس های مدارس استفاده می شود همچنین در مدارس دخترانه اولویت با رانندگان خانم است.

نرخ جدید سرویس مدارس لرستان مصوب شد

عزیزی گفت: نرخ گذاری سرویس مدارس براساس مولفه های مختلفی در نظر گرفته می شود تا سرویس دهی مناسبی در طول سالتحصیلی برای دانش آموزان فراهم شود که در این راستا نرخ سرویس مدارس استان در کارگروه ماده ۱۸ متشکل از شورای اسلامی شهر، شهرداری و فرمانداری مصوب شده است.

عزیزی با اشاره به اینکه امسال براساس قانون وزارت کشور موضوع سرویس مدارس به شهرداری ها واگذار شده است عنوان کرد: آموزش و پرورش یکی از اعضای کارگروه ماده ۱۸ است که با کمک دیگر دستگاه های عضو در این راستا همکاری دارد.

وی ادامه داد: در این راستا تاکسیرانی شهرداری خرم آباد با همکاری یک شرکت اقدام به تامین خودروهای مورد نیاز برای سرویس مدارس کرده است و اقدامات لازم، بررسی ها و تعهدات مورد نیاز در حال انجام می باشد.

عزیزی با بیان اینکه امسال ۵۰۰ خودروی سواری و ون از طرف سازمان تاکسیرانی شهرداری خرم آباد برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده است گفت: همچنین مابقی خودروهای مورد نیاز با همکاری مدیران مدرسه، معرفی سرویس های سال گذشته به سازمان تاکسیرانی و پس از تایید صلاحیت ها و اخذ تعهدات مورد نیاز تامین خواهد شد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید