به همت خیرین مدرسه ساز و با حضور استاندار لرستان صورت گرفت؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۳۸ :: ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
افتتاح مدرسه زنده یاد جلالی مارنانی در شهرستان الیگودرز

مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد حاج عباس جلالی مارنانی با حضور استاندار لرستان و جمع کثیری از مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با حضور زیویار استاندار لرستان ، عبداللهی معاونت سیاسی و امنیتی استاندار ، حجت الاسلام والمسلمین سرلک امام جمعه الیگودرز ، حسن پور رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان، رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، غفوری مدیرکل نوسازی مدارس ، مادر و همسر زنده یاد جلالی ، فلاح پوری ذیحساب نوسازی مدارس ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی و جمع کثیری از مسئولین استانی ، مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد عباس جلالی مارنانی به بهره برداری رسید.

در این مراسم باشکوه ، زیویار استاندار لرستان که برای بازدید از مناطق محروم شهرستان الیگودرز به این شهرستان عزیمت کرده بود بدلیل اهمیت موضوع و تکریم از خیرین ارجمند مدرسه ساز در این آیین ویژه شرکت کرد ، و در ضمن سخنان خود اظهار داشت : هر کار خیری موجب باقیات و صالحات می شود و چه کاری ارزشمند تر از قدم گذاشتن در مسیر علم آموزی و تعلم که باقیات صالحات آن مداوم و متواتر است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سرلک ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز و بالاخص خانواده زنده یاد جلالی ، خاطر نشان کرد : در پیشگاه خداوند متعال هیچ عملی از علم آموزی بالاتر نیست ، در فرهنگ قرآن و روایات ائمه معصومین ، علم آموزی اهمیت فراوانی دارد و در هر جامعه ای بزرگترین سرمایه ها ، سرمایه های انسانی و استعدادهای علمی هستند.

وی در ادامه افزود : توفیقی که خداوند نصیب مرحوم جلالی مارنانی کرده است هم دنیوی و هم اخرویست و صدقه جاریه ای محسوب می شود که تا همیشه برای آن مرحوم محفوظ خواهد بود.

شایان ذکر است مدرسه زنده یاد عباس جلالی مارنانی با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با زیربنایی بالغ بر هزار و ۲۰۰ متر مربع با مشارکت خانواده آن فقید سعید احداث گردیده است.

نوسازی مدارس لرستان بعنوان متولی احداث مراکز آموزشی ، هم اکنون ۲۰ واحد آموزشی در قالب ۹۱ کلاس درس با زیربنای کلی ۱۵ هزار متر مربع را در شهرستان الیگودرز در دست ساخت دارد‌.

در پایان ضمن تقدیر از عوامل اجرایی ساخت این واحد آموزشی از زحمات مهندس علی شمس مسئول نمایندگی نوسازی مدارس در شهرستان های ازنا و الیگودرز که به کسوت بازنشستگی نائل شده است با اهدا لوح سپاس قدر دانی شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید