گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۲۷ :: ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
افتتاح مرکز نیکوکاری قائم امام زمان (عج)در خرم آباد

آیین افتتاح مرکز نیکوکاری قائم امام زمان (عج)در خرم آباد، باحضور باجلان معاون اداری و مالی امداد مرکز ، مسئولین استانی ،‌ جلال شیخ پور مدیرکل کمیته امداد لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، باجلان با بیان اینکه در استان شاهد افرادی هستیم که دارای مسئولیت اجتماعی هستند و در این جمع جوانان رویش های انقلاب اسلامی هستند گفت : با وجود این رویش های انقلاب، همدلی، همنوایی و یکصدایی که در استان است با پیروی از رهنمودهای مقام‌معظم رهبری خواهیم‌توانست قله های رفیع ارتقای فرهنگی و توسعه اقتصادی را رقم بزنیم.

معاون اداری ومالی کمیته امداد اظهار داشتند: ۲۴۹مرکز نیکوکاری با امداد در خدمت رسانی به نیازمندان محله ها و مناطق محروم با امداد همکاری می نمایند که ۱۹۳ مرکز شهری و ۵۶ مرکز در روستاها مشغول خدمت رسانی می باشند
باجلان ادامه داد: این مراکز با هدف خدمت رسانی سهل و آسان بین نیازمندان جامعه، و واگذار کردن کار بدست مردم و چابک سازی امداد است ،که در این مراکز ۱۴۶۴ نفر مشغول خدمت رسانی هستند.

وی خاطرنشان ساخت: امید است با هم افزایی کمیته امداد، خدمات توسعه یابند و با همکاری نهادهای زیرمجموعه دفترمقام‌معظم رهبری مانند بنیاد مستضعفان، کمیته اجرایی فرمان امام (ره) و بخش هایی که در محرومیت زدایی فعالیت دارند در کنار مراکز نیکوکاری به اهداف مورد نظر و رفع نیازمندی دست یافت.
لازم به ذکر افتتاح مرکز نیکوکاری قائم امام زمان (عج) به نماینده از ۴۳ مرکز نیکوکاری در سراسر استان افتتاح شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید