به همت شهرداری خرم آباد
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۴ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
افتتاح پارک محله ای مدافعان سلامت در خرم آباد/ به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان رقم خورد

پارک محله ای مدافعان سلامت به اتفاق حضور شهردار خرم آباد، رئیس شورای شهر خرم آباد، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد، دکتر علی فرهادی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و شهردار منطقه یک‌ خرم آباد در منطقه آبشار ۶ خرم آباد کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، دکتر علی فرهادی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا و بیماری کوید ۱۹، حدود ۴ هزار نفر از کادر درمان ما درگیر این بیماری شدند و ۲ نفر از عزیزمانمان در حوزه پرستاری و مامایی فوت شدند.

دکتر علی فرهادی بیان داشت: در راستای پیشگیری و مقابله به همه گیری کویید ۱۹خوشبختانه با همکاری و هم افزایی خوبی از سوی سایر ارگانها مواجه بودیم از جمله فرهنگ سازی و تنویر افکار عموم از طریق اصحاب رسانه و نیز اقدامات خوب و مردمی زیادی از سوی شهرداری ها در هشدار و تذکر به تردد همشهریان در اماکن عمومی اعمال شد.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم تا حدودی این بیماری را در سطح استان کنترل کنیم و امیدواریم بتوانیم با همین روند ادامه دهیم.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به نامگذاری پارک آبشار۶ بنام “پارک مدافعان سلامت” تشریح کرد: در وهله اول از این اقدام زیبا و شایسته شهرداری ها تشکر می کنیم و در وهله دوم چنین اقداماتی مهمترین حسنش شادی و ایجاد انگیزه مضاعف برای تلاش کادر درمان استان است.

دکتر فرهادی تاکید کرد: زمانی که در این بحران کرونا به زحمات بی شائبه و شبانه روزی پرستاران و پزشکان توجه شود، آنان نیز خرسند شده ومتوجه می شوند که مردم به برای کار و زحمات آنان ارزش قائل هستند و خانواده ها قدردان آنها هستند که همین قدردانی و سپاس برای آنها انرژی بخش است و حس خوبی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه نیت و هدف دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان چیزی جز سلامتی و آسایش مردم نیست، عنوان کرد: از توجه شهردار مرکزی و شهردار منطقه یک به کادر درمان تشکر می کنیم و تداوم چنین اقداماتی موجب موجب دلگرمی و تشویق هر چه بیشتر عزیزان جبهه مبارزه با کرونا خواهد بود و در نهایت نتیجه مثبت آن به مردم و جامعه بازخواهد گشت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید