گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۳۵ :: ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
افتخار آفرینی وزنه برداران لرستانی در مسابقات کشور‌های اسلامی

«رضا بیرانوند» و ‌«الهام حسینی» وزنه برداران لرستانی در بازی‌های کشور‌های اسلامی افتخار آفرینی کردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در ادامه مسابقات وزنه‌برداری بازی‌های کشور‌های اسلامی، «رضا بیرانوند»دلاور لرستانی مدال سه طلای یک ضرب، دو ضرب و مجموع را به دست آورد.

وزنه بردار لرستانی، در دسته ٩۶کیلوگرم با مهار وزنه ١۶٧ کیلوگرم، مدال طلای یک ضرب را از آن‌خود کرد.

او در دو ضرب، در همان حرکت اول با مهار وزنه ۱۹۴ کیلوگرمی طلای خود در دوضرب و مجموع را نیز قطعی کرد.

بیرانوند در ادامه دو بار به وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی حمله کرد اما در مهار آن ناکام بود تا با همان ۱۹۴ کیلوگرم به کار خود در دوضرب پایان دهد.

در این دسته عثمان از عربستان با مهار وزنه ۱۹۲ کیلوگرم مدال نقره دو ضرب را گرفت و با رکورد ۳۴۹ به مدال برنز مجموع رسید. اوسارف ازبکستانی هم با مهار وزنه ۱۹۰ کیلوگرمی به مدال برنز حرکت دو ضرب رسید و با رکورد ۳۵۴ مجموع مدال نقره را به خودش اختصاص داد.

درخشش بانوی لرستانی وزنه برداری ایران با سه مدال دختر لرستانی وزنه بردار ایران در بازی های کشورهای اسلامی سوم شد و مدال برنز مجموع را گرفت.

«الهام حسینی»  بانوی لرستانی وزنه برداری ایران در دسته ۸۱ کیلوگرم، با رکورد ۱۰۰ یک ضرب ۱۲۳ دوضرب و مجموع ۲۲۳ کیلوگرم نفر سوم بازی ها شد و طلای یک ضرب و برنز دوضرب و مجموع را گرفت.

حسینی وزنه های ۹۵ و ۱۰۰ کیلوگرم را مهار کرد اما نتوانست وزنه ۱۰۳ کیلوگرم را بالای سر ببرد. او با رکورد ۱۰۰ کیلوگرم طلای یک ضرب را گرفت.

این ورزشکار لرستانی در دوضرب وزنه های ۱۱۷ و ۱۲۳ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت سوم نتوانست وزنه ۱۲۷ کیلوگرم را مهار کند.او با ۱۲۳ کیلوگرم مدال برنز گرفت.

حسینی در مجموع رکورد ۲۲۳ کیلوگرم را ثبت کرد و نفر سوم بازی ها شد./ یافته

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید