گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۱۹ :: ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
افزایش نرخ کرایه تاکسی تکذیب شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌‌آباد خبر داد: در حال حاضر افزایش نرخ کرایه را نداریم و نشر برگه‌هایی به اسم سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌‌آباد مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی را تکذیب می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مهدی صفربیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص شایعاتی مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی در خرم‌آباد توضیح داد: ما در حال حاضر افزایش نرخ کرایه را نداریم و نشر برگه‌هایی به اسم سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌‌آباد مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی را تکذیب می‌کنیم.

وی افزود : قبل از عید نرخ کرایه تک مسیری از ۱۵۰۰ هزار تومان به ۲۰۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد، این افزایش ۵۰۰ تومانی پس از سال‌ها انجام شد.

 
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: بعد از عید اصلاحیه نرخ کرایه دو مسیر و سه مسیر را هم به شورای شهر ارائه دادیم که در این اصلاحیه قرار است نرخ دو مسیر به ۴ هزار و سه مسیر به ۵ هزار تومان افزایش پیدا کند.

 

صفربیرانوند بیان کرد: اما تاکنون این پیشنهاد ما تایید و ابلاغ نشده است، بنابراین ما در حال حاضر افزایش نرخ کرایه دو مسیر و سه مسیر را نداریم.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: اینکه برخی نرخ نامه جدید کرایه تاکسی دروم شهری خرم‌‌آباد را به اسم سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در سطح شهر منتشر کرده‌اند تکذیب می‌کنیم و برخورد لازم را با این افراد انجام خواهیم داد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید